2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
دارا حیایی و کیسان دیباج از سختی‌های بازی در نقش‌های هاشم و سهراب گفتند

دارا حیایی و کیسان دیباج از سختی‌های بازی در نقش‌های هاشم و سهراب گفتند

فصل دوم سریال از سرنوشت بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و سرنوشت هاشم و سهراب به موضوعی تبدیل شده که خیلی‌ها آن را دنبال می‌کنند. بازی خوبی دارا حیایی و کیسان دیباج در این موفقیت بسیار تاثیر دارد.

دوات آنلاین-هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت وقتی به 18 سالگی می‌رسند باید زندگی مستقلی را شروع کنند و همین هم باعث می‌شود با چالش‌های زیادی مواجه شوند. فصل دوم سریال به همین چالش‌ها اختصاص دارد. حرف‌های دارا حیایی و کیسان دیباج درباره بازی در نقش‌های هاشم و سهراب را بخوانید:

 

کیسان دیباج: سعی کردم با دنیای این بچه‌ها آشنا شوم

کیسان دیباج، بازیگر نقش سهراب که پیش از این سریال تجربه حضور روی صحنه تئاتر را داشته، در گفت و گو با جام‌جم درباره حضورش در این سریال و تجربه بازی در یک مجموعه تلویزیونی بیان کرد: من در دانشکده هنر و معماری، تئاتر خواندم و پیش از این سریال تجربه‌های دانشجویی داشتم. البته با محمد یعقوبی هم تئاتر کار کردم. با وجود این‌که تجربه کار تصویری نداشتم، اما می‌دانستم که بازی در یک سریال تلویزیونی کار چندان راحتی نیست. البته تئاتر و سینما هم هر کدام سختی‌های خودش را دارد. با این حال خوشحالم که توانستم در این سریال بازی کنم و تجربه‌های خوبی کسب کنم.

کیسان دیباج در سرال از سرنوشت

وی همچنین درباره بازی سهراب در دوران نوجوانی هم ادامه داد: هم فیلمنامه را به طور کامل خوانده بودم و هم در پیش‌تولید با هم جلساتی داشتیم و صحبت کرده بودیم. فصل یک سریال را هم دیده بودم. به هر حال بازیگری ریزه‌کاری‌های خودش را دارد.

 

دیباج درباره همکاری با دو کارگردان در یک سریال هم توضیح داد: هر دو کارگردان قطعا آدم‌های حرفه‌ای و در کار خودشان باتجربه هستند؛ ضمن این‌که  هر کدام نوع نگاه خاص خودشان را در کار دارند. برای من هم که نخستین تجربه بازی در سریال است، اتفاق خوبی است که همزمان در یک پروژه توانستم با دو کارگردان کار کنم. گرچه سختی‌های خودش را هم دارد. چون هرکدام شیوه کار خود را دارند و کار کردن با هرکدام متفاوت است. البته آقای بذرافشان نگاه طنازانه‌تری داشته و آقای خردمندان نگاه درام در کار دارند. بنابراین کار با دو کارگردان می‌تواند تجربیات خوبی را برای من رقم بزند. از طرفی تعامل خوبی هم با یکدیگر داشتیم.

 

بازیگر نقش سهراب درباره بازخورد مخاطبان از این سریال هم گفت: با وجود این‌که زمان کوتاهی است که فصل دوم سریال پخش شده، اما خوشبختانه بازتاب خوبی داشته و مردم فضای کار را دوست داشتند. البته تا بتوانند بپذیرند که این دو کودک بزرگ شده‌اند، طول می‌کشد. با این حال نگاه مردم مثبت بوده و این تغییر را پذیرفته‌اند. 

 

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد برای رسیدن به نقش سهراب تحقیق میدانی داشته هم توضیح داد: برخورد نزدیک و آشنایی ملموسی نداشتم اما در این زمینه مطالعه کردم. فیلمنامه را هم که خواندم، بیشتر با این فضا آشنا شدم. کارگردان‌ها هم در هر دو فصل راهنمایی‌ام کردند تا خروجی خوبی داشته باشد. چون زمان زیادی برای تحقیق نداشتیم؛ با این حال من و دارا سعی می‌کردیم زیاد پرس‌و‌جو کنیم تا با دنیای این بچه‌ها بیشتر آشنا شویم.

سهراب و هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی: با از سرنوشت خانواده جدیدی را تجربه کردم

دارا حیایی، فرزند امین حیایی در این سریال نقش جوانی‌هاشم را بازی می‌کند. با همان شیطنت‌هایی که در نوجوانی‌هاشم دیدیم. فرصتی مهیا می‌شود تا با وی که نخستین حضورش در یک مجموعه تلویزیونی را با این سریال تجربه می‌کند در این باره گفت و گو کنیم.

 

وی در این باره به جام‌جم گفت: من در 6 ــ 5 سالگی در سریال «مسافر پردردسر» بازی کردم. اما بازی در سریال از سرنوشت نخستین کار حرفه‌ای من در تلویزیون است. البته بعد از فیلم سینمایی «شعله‌ور» به هنرگستر حیایی رفتم و خیلی چیزها یاد گرفتم.

 

وی در ادامه درباره تجربه حضورش در یک سریال تلویزیونی هم افزود: نزدیک به یک سال و دو ماه است که من با این گروه همکاری می‌کنم و تجربه بسیار تازه و عجیبی است. مثل این است که یک خانواده جدید را تجربه می‌کنی، اما تجربه بسیار دلچسبی است. گرچه فضای کار در سریال با یک سینمایی خیلی متفاوت است و در سینما ممکن است یکی دو ماه سر کار باشی. اما در سریال زمان بیشتری را صرف می‌کنی و تجربه‌های تازه‌ای هم کسب می‌کنی و همین نکته خیلی برای من جذاب است. ضمن این‌که در سریال مثل جمع شدن اعضای یک خانواده کنار هم است و من این فضا را دوست دارم.

 

حیایی همچنین درباره تصمیمی که برای بازیگری در آینده دارد، عنوان کرد: من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم و به همین دلیل نمی‌خواهم درباره آن حرفی بزنم یا این‌که بگویم تصمیم دارم بعد از این سریال، سینمایی کار کنم یا باز هم سریال، اما همه چیز بستگی به شرایط خودم و پیشنهادهایی که می‌شود، دارد. بنابراین برای من کار در سینما و تلویزیون فرقی نمی‌کند. کاری که پیشنهاد می‌شود و این‌که حالم با آن نقش و کار خوب باشد و به من و مخاطب انرژی مثبت بدهد، مهم است.

 

وی در پاسخ به این سوال که برای نزدیک شدن به روحیات‌هاشم در نوجوانی تا چه حد بیننده فصل اول بود، گفت: از آنجایی که تولید فصل اول و دوم همزمان صورت می‌گرفت، من فرصت نکردم فصل اول را ببینم. اما برای این‌که با روحیات‌هاشم بیشتر آشنا شوم، در کنار فیلمنامه و راهنمایی کارگردان، امیررضا فرامرزی را دیدم که نقش نوجوانی‌هاشم را بازی می‌کرد. در همان برخوردهای کوتاه هم سعی کردم از شخصیتش الهام بگیرم. البته که شیطنت‌های امیررضا به من هم شباهت داشت.

 

حیایی درباره شباهت بازی و صدا و رفتارش به پدرش هم توضیح داد: می‌توانم بگویم تا حدودی این شباهت‌ها طبیعی و غیر‌ارادی است. البته من وقتی می‌خواهم در بازی تن صدایم را تغییر بدهم، شباهت بیشتری به صدای پدرم پیدا می‌کند. اما در فصل سوم از من خواسته شد که خیلی متفاوت‌تر از فصل دوم باشم و من هم سعی کردم کارم را درست انجام بدهم. از طرفی پدرم هم تا جایی که می‌دانم از بازی من راضی بود.

 

بازیگر نقش‌هاشم در سریال درباره همکاری‌اش با دو کارگردان در یک سریال هم گفت: کار با هر دو کارگردان بسیار فوق‌العاده و لذتبخش بود. البته هر کدام سبک خودشان را در کارگردانی دارند و همین نکته باعث شد تا من بتوانم با بازی در یک سریال تجربیات بسیار خوبی را کسب کنم. اما هر دو بسیار باسواد و حرفه‌ای و کاربلد هستند و خوشحالم که با این دو کارگردان حرفه‌ای کار کردم. وی در پایان هم درباره ارتباطش با سهراب در پشت صحنه عنوان کرد: واقعا مثل دو برادر و رفیق بوده و خیلی با هم در پشت صحنه شیطنت می‌کنیم و دوست هستیم. در کل خیلی پشت صحنه خوبی داریم و حسابی خوش می‌گذرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آیات 1400/07/01
سلام من این سریال رو خیلی دوست دارم واقعا محشره امیدوارم که هرچه زودتر فصل ۴هم به پایان برسد آرزوی سلامتی برای بازیگر ان سریال (از سرنوشت) میکنم
فاطمه محمد قلی زاده. 1399/10/11
سارا جان میدونستی که کیسان ۲تا آهنگ بیرون داده اون آهنگ رو دانلود کنی کیف می کنی حتما گوش بده عزیزم. فقط کمی بلدم:انگار ساعت دنیا به وقت رفتنت خواب مونده.
یسنا می خوامی. 1399/10/11
سلام. درود به آقای دارا حیایی و درود به آقای کیسان دیباج. شما ۲نفر خیلی خیلی خوب ازسرنوشت را بازی کردید. شما باعث افتخار آفرین این کره زمین هستید‌.انشالاه که سلامت پیش خانواده عزیزتان باشید مرسی از شما که از فیلم را بازی کردید.
ناشناس 1399/09/07
واقعا چی باعث شده که همه عاشق این فیلم و بازیگراش بخصوص حیایی و دیباج بشن ؟ البته من خودمم این فیلم رو خیلی دوست دارم جذابه ولی تابه حال ندیدم که اینقدر از یک سریال تعریف بشه
یلدا 1399/03/19
کارتون عالی امید وارم که موفق باشید منم طرفدار کیسان دیباج هستم
سارا 1399/02/04
آره واقعا این دو بازیگر خیلی با حال بازی کردن من هم طرفدار آقای دیباج هستم😍😍
ساجده قزل ارسلان 1398/12/29
آقای کیسان دیباج و دارا حیایی شما عالی بودید،امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید.😘😘🥰
MD 1398/11/04
این سریال رو هرکی نبینه ضرر کرده.خیلی قصه قشنگی رو دنبال میکنه...در واقع با وجود بازیگرای جذاب و عااااالیش حرف نداره.همیشه دوست دارم کارگردانای ما راجع همچین موضوعاتی سریال بسازن. و اینم یه قصه زندگی دو پسربچه پرورشگاهی که در اخر پولدار پولدار پولدار میشن.
Aa 1398/11/04
محشرههههه این فیلم👌👌❤
ناشناس 1398/11/03
عالیه،چقدر دنیای این بچه ها حال منو عوض میکنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.