2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا داستان هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت به پایان رسیده است

آیا داستان هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت به پایان رسیده است

ماجراهای هاشم و سهراب در فصل چهارم از سرنوشت به آخر رسید اما داستان زندگی این دو می تواند برای فصل 5 هم ادامه داشته باشد.

دوات آنلاین -فصل چهارم سریال از سرنوشت پایانی خوش داشت. هاشم و سهراب بار دیگر مثل فصل سوم موفق شدند پروژه کاری خودشان را پیش ببرند. سهراب از زندان آزاد شد و در انتظار تولد فرزندش است. هاشم و هم دوباره با نغمه ازدواج می کند اما آیا این پایان ماجرا است یا می توانیم شاهد فصل 5 سریال از سرنوشت نیز باشیم؟

 

ماجرای ادامه دار هاشم و سهراب

سریال از سرنوشت ابتدا برای سه فصل طراحی و نوشته شد اما داستان آنقدر جذاب و سریال آنچنان گیرا بود که به فصل چهارم رسید و برخلاف برخی نگرانی ها نه تنها مخاطبانش افت نکرد بلکه بیش از قبل توانست محبوب شود. در فصل هارم هم شاهد افت و خیزهایی در زندگی هاشم و سهراب بودیم؛ فراز و نشیب هایی که در نهایت به خیر و خوشی تمام شد اما داستان زندگی این دو رفیق قدیمی هنوز ادامه دارد.

داستان زندگی هاشم و سهراب حکایت تلاش و پشتکار است، داستان استقامت و ایستادگی در برابر مشکلات. آنها هنوز در ابتدای راه هستند و در آخر فصل چهارم دیدیم که تازه فصل تازه ای در زندگی شان گشوده شده است؛ فصلی که می تواند بسیار جذاب و پرکشش باشد.

خیلی از مخاطبان دوست دارند سهراب را در نقش پدر ببینند. همه ما زندگی او را از کودکی دنبال کردیم و شاهد بودیم این شخصیت چگونه رشد کرد و قد کشید و چطور توانست گلیمش را از آب بیرون بکشد. حالا می خواهیم ببینیم او چگونه پدری می شود و چه رفتاری با فرزندش خواهد داشت.

از طرفی هاشم و نغمه بعد از مدتها گرفتاری در تلاطم زندگی حالا به ساحل امن و آرام رسیده اند. پس چه خوب می شود که بار دیگر شاهد شکل گیری زندگی عاشقانه آنها باشیم و چه بسی این رویای هاشم که دخترش با پسر سهراب ازدواج کند، محقق شود.

عکگسی از سریال از سرنوشت

مشکلات دو رفیق در سریال از سرنوشت

هر چند هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت در زندگی شخصی به آرامش رسیده اند اما زندگی حرفه ای آنها امن و بی حاشیه نخواهد بود. در پایان فصل چهارم شاهد بودیم مرد مرموزی که علیه این دو نفر دسیسه چینی می کرد، نقشه ای تازه را در سر پرورانده است و می خواهد یک بار دیگر سنگ پیش پای این دو جوان بیندازد. پس همین ماجرا هم می تواند دست مایه فصل پنجم این سریال شود.

سریال از سرنوشت مانند بچه مهندس آنقدر جذاب هست که یک فصل دیگر نیز به تماشایش بنشینیم البته طبیعی است که اگر چنین برنامه ای در دستور کار قرار بگیرد بیش از یک سال باید منتظر بمانیم تا فیلمنامه نوشته و مراحل پیش تولید انجام شود تا بازیگران بتوانند جلوی دوربین بروند. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.