2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دارا حیایی و کیسان دیباج؛ استعدادهای که با بازی در نقش‌های هاشم و سهراب شناخته شدند

دارا حیایی و کیسان دیباج؛ استعدادهای که با بازی در نقش‌های هاشم و سهراب شناخته شدند

بازی در نقش‌های هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت باعث شد دارا حیایی و کیسان دیباج به شهرت بسیاری برسند و بتوانند توانایی‌های خود را نشان بدهند.

دوات آنلاین-دارا حیایی و کیسان دیباج دو استعداد بازیگری هستند که با بازی در نقش‌های هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت به عرصه هنر معرفی شده‌اند. اگرچه این دو قبلا هم سابقه فعالیت هنری داشتند و به عنوان مثال دارا در فیلم شعله ور بازی کرده بود اما حضور در سریال پرمخاطب از سرنوشت باعث جهش و پیشرفت بزرگ آنها شد.

امین حیایی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی؛ پسر امین تا هاشم سریال از سرنوشت

دارا حیایی در مصاحبه‌هایی که در این مدت داشته به چند نکته مهم اشاره کرده است. او در گفت‌وگویی خاطرنشان کرده قبل از «شعله‌ور» اصلا به بازیگری فکر نمی‌کرد و علایق دیگری داشت او به نکته مهمی اشاره کرده و گفته: من قبل از این که پسر امین حیایی باشم، دارا حیایی هستم.

 

شکی نیست داشتن پدری همچون امین حیایی راه بازیگری را برای دارا هموارتر کرده است اما او اگر می‌خواهد در این مسیر موفق باشد باید بتواند خودش باشد و همه او را به عنوان دارا بشناسند نه فرزند امین حیایی. البته دارا این فرصت را دارد که از استادی خوب بهره ببرد و خطاهایش را بفهمد و جبران کند.

 

دارا حیایی در مصاحبه‌ای گفته است: از توصیه‌های پدرم این است که همیشه خودت را در فضای فیلمنامه قرار بده و با شرایط فیلمنامه و شخصیت متولد شو.

 

او همچنین گفته: پدرم منتقد جدی و سرسختی است و نگرانم از این که نکند یک درصد ناامیدش کرده باشم. همیشه می‌گوید وقتی احساس کردی که کارت را درست انجام دادی بدان اشتباه کردی.

 

همین توصیه‌ها برای دارا حیایی گنج بزرگی است که می‌تواند او را به موفقیت بیشتر برساند. او موقعیت‌های اولیه یعنی خانواده و همچنین فرصت بازی در سریالی پربینند را در اختیار داشته و از پس باید بتواند از این موقعیت‌ها بهره کافی را ببرد.

 

دارا حیایی با بازی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت نشان داده توانایی و استعداد لازم را دارد اما باید به دانش خودش نیز اضافه کند.

کیسان دیباج در نقش سهراب در سریال از سرنوشت

کیسان دیباج و مسیر دشوار بعد از سهراب سریال از سرنوشت

کیسان دیباج نیز با بازی در نقش سهراب در سریال از سرنوشت در ابتدای راه بازیگری فرصتی را به دست آورده که نصیب درصد عمده‌ای از بازیگران یا علاقه‌مندان به این رشته نمی‌شود.

 

کیسان نقش خودش را بسیار صمیمی و باورپذیر بازی کرده و توانسته مخاطابان را با خود همراه کند. نمونه‌ای از کامنت‌هایی که در اینستاگرام او منتشر شده در زیر آمده است:

 

یکی از مخاطبان نوشته: جفتتون نقش آفرینیتون عالیه

 

مخاطب دیگری نظر داده است: آقا شما دو تا باهم خیلی ترکیب قشنگی ساختین... عالی هستین دمتون گرم

 

بیننده دیگری نوشته : سلام آقای دیباج عالی بود بازی شما و آقای حیایی هم بی نظیره موفق باشی.

 

این نمونه‌ها نشان می‌دهد کیسان دیباج استارت بسیار خوبی زده اما باید مراقب ادامه راه نیز باشد. در یکی دو سال اخیز تلویزیون بازیگرانی را معرفی کرده است که شاید خیلی از آنها بعد از اتمام سریال نتوانستند گام‌های محکمی بردارند.

 

نخستین آسیبی که بازیگران جوان را تهدید می‌کند خطرات شهرت است. گرفتاری در حاشیه‌ها و همچنین انتخاب کارهای نامناسب از دیگر آسیب‌هایی است که دارا حیایی و کیسان دیباج باید مراقب آنها باشند.

 

نکته دیگر شناخته شدن این دو نفر در کنار یکدیگر است. اگرچه نمونه‌های مشابه در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران هم می‌توان مثال پژمان جمشیدی و سام درخشانی را ذکر کرد اما واقعیت این است که هم دارا حیایی و هم کیسان دیباج باید راه خود را به گونه‌ای ادامه بدهند که به مخاطبان ثابت شود هر یک شخصیت هنری کاملا مستقلی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هلنا جوادی 1398/12/12
به نظرم سهراب نقشش را بسیار عالی بازی کردو شهرت بسیاری به دست آورد
ایلین 1398/11/14
هاشم خیلی خوب بازی میکنه مثل باباش
نیایش خوشنام 1398/11/06
واقعا من سهراب رو خیلی دوست دارم مخصوصا هاشم هردو تاتون خیلی عالی در سریال ((از سر نوشت ))بازی کردین واقعا ازتون ممنونم
ناشناس 1398/11/05
هاشم عالیه بهترین فیلم هاشمه باس اسم فیلم و میزاشتن هاشم مخصوصا اون خنده هاش فوق العاده است
Nafas 1398/11/03
با این بازی های خفنتون همیشه موفق باشید و بدرخشید آقای دیباج و حیایی
ناشناس 1398/11/03
واقعاً هردو تون فوق‌العاده هستین.... دوستون دارم
هانده 1398/11/03
مثل باباش عالیییییییییییییییی بازی میکنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.