2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
عکس های متفاوت و جذاب از کیسان دیباج و دارا حیایی

عکس های متفاوت و جذاب از کیسان دیباج و دارا حیایی

کیسان دیباج و دارا حیایی عکس های متفاوت و جالبی از خودشان منتشر کردند.

دوات آنلاین -رفاقت کیسان دیباج و دارا حیایی خارج از سریال از سرنوشت نیز ادامه دارد. این دو به تازگی با هم به آتلیه رفته و عکس های متفاوتی گرففته اند.

 

حیایی بر این عکس ها نوشته شب دیوانه و دیباج هم نوشته: خودت رو از شر غصه ها خلاص کن، قبل از اینکه تو را در تاسف و ندامت دفن کنند. کدورت ها را از بین ببر و به مردم فرصت بده از نو شروع کنند.

عکسی از اینستاگرام کیسان دیباج

 

عکس اینستاگرامی دارا حیایی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/05/18
ازسرنوشت بهترین سریال اجتماعی هستش وهمه فصلهاش پربیننده بودودرخشیدن خیلی ممنونم ازکل عوامل ازتهیه کننده گرفته تا بازیگران عالیش ازامیررضاگرفته تا آقای حیایی ودیباج ولی من دوست دارم فصل۵ هم داشتع باشه تواین سریال عاشقانه های واقعی وجودداره
ناشناس 1401/05/16
سریال از سرنوشت یکی از بهترین سریال های جدید به شمار میاد و انگشت شمار هستش مخصوصا با بازی این هنرمندان بزرگوار فصل چهارم هم مثل بقیه فصل ها به خوبی درخشش داشت و حتی خیلی قشنگتر شده بود فیلم ،ولی کاش آخر قصه واسه هاشم ونغمه عروسی میگرفتن ومیرفتن سر خونه زندگیشون آخه این دو نفر عاشق خیلی رنج کشیدن ومصیبت دیدن ولی علاقشون نسبت به هم وعشقشون کمرنگ نشد واقعا خیلی خوب بود تو این دوروزمونه نمونه همچین عشقی هست ولی به ندرت پیدا میشه وخیلی کمه کاش زندگی وبهم رسیدن هاشم ونغمه رو بهتر نشون میدادن و جبران میکرد هاشم همه ی اون کارایی که میخواست برا خوشبختی نغمه انجام بده میتونستن خیلی قشنگتر این دو زوج رو بهم برسونن البته قشنگ بود ولی کاش بیشتر رو عشق هاشم و نغمه کار میشد از زیباترین سکانس های فیلم عاشقانه های هاشم و نغمه است حتی دعوا کردنشون هم قشنگ بود و بوی عشق میده عشقی که تمومی نداره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.