2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزبه حصاری چگونه سلبریتی شد

روزبه حصاری چگونه سلبریتی شد

روزبه حصاری شهرت و محبوبیتش را مدیون چه چیزهایی است؟ نقش هایش، توانایی هایش یا ...

دوات آنلاین -روزبه حصاری زمانی که در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 3 جلوی دوربین رفت شاید برای خیلی ها ناشناخته بود اما حالا که در نقش مسعود در سریال افرا ظاهر شده نشان داده محبوبیت و شهرتی که به واسطه سریال قبلی به دست آورد اتفاقی نبوده و آنچنان توانا است که خیلی خوب می تواند در نقش های متفاوت حضور یابد و درخشان عمل کند.

 

روزبه حصاری؛ از مدرسه تیزهوشان تا مقابل دوربین

روزبه حصاری ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او در دوران دبیرستان در مدرسه تیزهوشان درس خواند. تیزهوشی او فقط محدود به پر کردن ورقه امتحانی نمی شود. او در طول این سال ها با مسیری که برای سلبریتی شدن طی کرده نشان داده از هوش بسیار بالایی برخوردار است و می داند کجا و چگونه رفتار کند تا بتواند در هر انتخاب گامی به سوی موفقیت بردارد.

 

حصاری مهندس صنایع است اما این مدرک برای او کارایی چندانی نداشته و در سال 90 تصمیم گرفت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه ثبت نام کند. او از همان زمان بازی در تئاتر را تجربه کرد اما هنرنمایی در صحنه نمایش برای او شهرتی به دنبال نداشت و فقط گام های نخست برای رسیدن به هدفی محسوب می شد که در ذهن پرورانده بود.

 

گام بعدی او بازی در سریال یادآوری است. او برای حضور در این مجموعه تست داد و قبول شد و این گونه بود که در سال 92 اولین تجربه تصویری اش رقم خورد. او در همان سال در فیلم امروز به کارگردانی رضا میرکریم بازی کرد. در این فیلم یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست.

روزبه حصاری به یک سلبریتی مشهور تبدیل شده است

بازیگری دور از شهرت

حصاری  قبل از سریال بچه مهندس در دو مجموعه تلویزیونی دیگر یعنی روشنایی روز، تاریکی شب و همچنین سلام آقای مدیر بازی کرد اما این کارهای او نتوانست چندان او را به شهرت برساند. خود این سریال ها هم زیاد با استقبال مخاطبان مواجه نشدند.

 

حصاری در این سال ها در سینما نیز حضور داشته است. فیلم های خرده جنایات، فام، ماهور و پارمیدا کارهای سینمایی او است اما این فیلم ها نیز چندان مطرح نشدند و طبیعتا برای حصاری نیز فقط تجربه محسوب می شدند و نمی توان بازی در این کارها را موفقیت محسوب کرد.

نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس برای روزبه حصاری یک موفقیت بزرگ بود

جواد جوادی در سریال بچه مهندس 3

نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس 3 یک اتفاق ویژه در زندگی حرفه ای روزبه حصاری بود؛ اتفاقی که او را به قله محبوبیت رساند. در واقع این سریال شانس بزرگ حصاری محسوب می شود اما شانسی که او خیلی خوب از آن بهره برد. اگر حصاری پیش از بازی در نقش جواد به اندازه کافی نیاموخته بود، تجربه نکرده بود، نخوانده بود، ندیده بود و هنرش را پرورش نداده بود قطعا این نقش نمی توانست ت این حد مورد توجه قرار بگیرد.

 

حصاری اگرچه از شانس بهره برده اما ثابت کرده شایستگی قرار گرفتن در موقعیت های ویژه را نیز دارد. بازی او در بچه مهندس به حدی مورد توجه قرار گرفت که وقتی معلوم شد او در فصل چهارم حضور ندارد خیلی ها واکنش منفی نشان دادند و حتی بعد از شروع بچه مهندس 4 نیز تقابلی میان طرفداران او و هواداران محمدرضا رهبری شکل گرفت؛ تقابلی که البته بیشتر بر پایه احساسات و هیجانات بود.

روزبه حصاری در نقش مسعود در سریال افرا خوش درخشیده است

خروج روزبه حصاری از جلد جواد جوادی

وقتی بازیگری در یک نقش به شهرت زیادی می رسد این خطر وجود دارد که او برای همیشه زیر سایه آن نقش باقی بماند و نتواند از جلد آن خارج شود اما روزبه حصاری در سریال افرا شخصیت مسعود را به تصویر کشید؛ محیط بانی باوجدان اما خشمگین. شخصیتی که هم قوی است و هم ضعیف. هم خوبی دارد و هم بدی. بازی حصاری در این نقش واقعا دیدنی است. طرز بیان، نحوه راه رفتن، حرکات، حالات چهره و ... همه نشان می دهد سلبریتی شدن حصاری یک اتفاق نبوده و او بازیگری نیست که با تمام شدن یک نقش، از یادها برود.

 

حصاری در تلویزیون بیش از سینما موفق بوده اما او در شبکه نمایش خانگی نیز حضور یافته و سریال دومینو را قبلا دیده بودیم و حالا منتظر پخش سریال آهوی من مارال با بازی این هنرمند هستیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.