2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آخر سریال به رنگ خاک چه می‌شود؟ آیا تاج گل و مهرداد ازدواج می کنند

آخر سریال به رنگ خاک چه می‌شود؟ آیا تاج گل و مهرداد ازدواج می کنند

آیا مهرداد در سریال به رنگ خاک کشته می‌شود؟ آیا زنده می‌ماند و با تاج گل ازدواج می‌کند؟ مولینگ چه خواهد شد؟ همه اینها سوالاتی است که درباره آخر این سریال وجود دارد.

دوات آنلاین-سریال به رنگ خاک هر چه جلوتر می‌رود حساس تر می‌شود. جدال مهرداد با کیوان بر سر مولینگ، عاقبت عشق مهرداد به تاج گل، سرنوشت ناخدا، بیماری کهور، مشکلات امانو و ... آخر داستان این سریال چه می‌شود؟

 

آیا مولینگ در سریال به رنگ خاک پیدا می‌شود؟

داستان اصلی سریال به رنگ خاک به موضوع مولینگ برمی‌گردد. مهرداد تمام توانش را به کار گرفته تا این گنج را پیدا کند. از طرفی کیوان هم از هیچ کاری دریغ نمی‌کند و چه بسی دست به جنایت هم بزند.

 

با توجه به داستان این طور به نظر  می‌رسد که در پایان سریال به رنگ خاک مولینگ پیدا خواهد شد و همان طور که ناخدا در جمع مردم جزیره هرمز گفته آن را به دست مسئولان می‌سپارند تا در موزه نگهداری شود. البته پیدا شدن مولینگ به همین سادگی‌ها هم نیست و درگیری‌های زیادی بر سر آن رخ خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: مولینگ دریا چیست و آیا واقعی است

 

آیا مهرداد در سریال به رنگ خاک کشته می‌شود

مهرداد حاضر است برای پیدا کردن مولینگ و نجات خانواده‌اش از چنگ کیوان با هر خطری مواجه شود. او با کیوان درگیری‌های سختی خواهد داشت و جانش به خطر خواهد افتاد.

آیا مهرداد در سریال به رنگ خاک کشته می‌شود

مهرداد برای پیدا کردن مولینگ غیر از قشم به سه جزیره دیگر هم سر می‌زند و به جست ‌وجوهایش ادامه می‌دهد. ممکن است او در درگیری با کیوان زخمی شود اما در پایان زنده خواهد ماند.

 

در ضمن نباید فراموش کرد نیروی دریایی پلیس در نهایت وارد عمل خواهد شد تا کیوان و همدستانش را دستگیر کند.

آیا مهرداد با تاج گل ازدواج می‌کند

آیا مهرداد با تاج گل ازدواج می‌کند

تاج گل با بازی هستی فرحی  مهرداد را بخشیده است. او حالا همه واقعیت را درباره این مرد می‌داند و بعد از مدتی فکر کردن و حتی تنفر از او دوباره تصمیم گرفته با مهرداد ازدواج کند. این بار ازدواج آنها ساده‌تر هم شده چون ناخدا دست از مخالفت برداشته است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل هستی فرحی، بازیگر نقش تاج گل

 

بزرگ‌ترین مانع بر سر آنها همان مولینگ است که تا پیدا نشود این ازدواج سر نخواهد گرفت. از طرفی کهور هم باید درمان شود. به نظر می‌رسد این دو در پایان سریال به هم خواهند رسید و زندگی خوبی را آغاز خواهند کرد البته این احتمال وجود دارد که برای دوری از حاشیه‌ها از جزیره هرمز بروند و در جایی دیگر ساکن شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.