2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
آخر سریال از سرنوشت 4 چه می شود؛ پایان راه هاشم و سهراب

آخر سریال از سرنوشت 4 چه می شود؛ پایان راه هاشم و سهراب

هاشم و سهراب در آخر فصل چهارم سریال از سرنوشت به کجا خواهند رسید و چه بر سرشان می آید؟ آیا سهراب اعدام می شود یا آزاد خواهد شد؟

دوات آنلاین -سریال از سرنوشت 4 مانند فصل های قبل توانست نظر مخاطبان را جلب کند و بار دیگر همه نگاه ها به صفحه تلویزیون خیره ماند تا زندگی هاشم و سهراب را دنبال کنیم و ببینیم چه بر سر آنها می آیند و زندگی شان در آخر به کجا خواهد رسید.

عکسی از فصل چهارم سریال از سرنوشت

پیش بینی درباره سهراب و آرزو در از سرنوشت 4

سهراب در سریال از سرنوشت تا قبل از ماجرای تصادف با شاهین حد زیادی تکلیف زندگی اش را مشخص کرده بود. اگر ماجرای تصادف را در نظر نگیریم او کارگاه را دارد و سعی می کند هر طور شده آنجا را سرپا نگه دارد و از پس سختی ها و مشکلات بربیاید. از طرفی به عشق خودش رسیده و در کنار آرزو خوشبخت و شاد است فقط می ماند موضوع بچه دار شدن سهراب و آرزو که بعد از عمل جراحی زن جوان احتمال دارد آنها به خوساته خود برسند و حتی اگر این طور نشود می توانند سرپرستی یکی از کودکان خانه الیاسی را برعهده بگیرند.

 

و اما ماجرای تصادف. سهراب باید ثابت کند شاهین را به عمد نکشته و این خیلی کار دشواری است اما بالاخره موفق می شود.

 

از سویی دیگر مشکلی که سهراب با پدرش دارد هرگز به طور کامل حل و رفع نخواهد شد و این کاملا طبیعی است. سهراب از پیدا کردن پدر واقعی خودش خوشحال و راضی است؛ هرچند اختلافاتی نیز با او دارد و دلخوری ها هنوز از بین نرفته است. در هر صورت به نظر می رسد کدورت ها رفته رفته کمرنگ تر شود.

 

نکته مسلم درباره سهراب این است که سختی های زیادی در زندگی او به وجود خواهد آمد اما او می تواند بر همه مشکلات غلبه کند و موانع را پشت سر بگذارد. سهراب این توانایی را دارد که در صورت بیماری، جراحت، گرفتاری مالی و یا هر موضوع بغرنج دیگری خودش را حفظ کند و برای بازگشت به زندگی بکوشد. ضمن اینکه او می داند از این به بعد باید حواسش بیشتر به خواهرش مینو باشد و به او نیز کمک کند تا از بحرانی که گرفتارش شد بیرون بیاید.

عکسی از فصل چهارم سریال از سرنوشت

زندگی هاشم در آخر فصل چهارم سریال از سرنوشت

زندگی هاشم در فصل چهارم سریال از سرنوشت نسبت به سهراب پرتلاطم تر است. او بر سر یک دو راهی مهم قرار گرفته است. از یک سو عشق قدیمی اش یعنی نغمه ذهن او را به سمت خودش می کشاند و از سوی دیگر جرقه های یک رابطه جدید، یعنی آرام عواطفش را درگیر کرده است.

 

هاشم و نغمه عاشق هم بودند اما یک اشتباه همه چیز را خراب کرد. خودتان را جای نغمه بگذارید. اگر چنین اتفاقاتی برایتان رخ می داد، چه می کردید؟ نغمه در روز عروسی اش با حادثه ای تلخ مواجه و شوهرش دستگیر شد. بعد فهمید هاشم دروغ گفته است. بعد از آن برادرش اسماعیل به خاطر  پیگیری کارهای هاشم کشته شد. آیا بازگشتن به زندگی با چنین مردی به همین سادگی است؟ آیا هاشم زیادی پرتوقع نیست که بخواهد همه چیز مثل سابق شود؟ واقعا جواب دادن به سوالات به همین سادگی نیست و هر کسی از دریچه ذهن خودش به این موضوع نگاه می کند اما به نظر می رسد این دو در آخر فصل چهارم سریال به هم نزدیک تر شوند، هر چند شاید شاهد ازدواج مجدد آنها نباشیم اما به احتمال زیاد روند بازسازی رابطه آنها آغاز خواهد شد.

 

اگر چنین اتفاقی بیفتد آرام چه سرنوشتی خواهد داشت و در پایان چه خواهد شد؟ آرام می داند نباید به هاشم دل ببندد. او این موضوع را با خودش حل کرده و شاید در کنار پدرش به تجارت بپردازد و برای همیشه از کارگاه الیاسی برود. همه اینها حدس و گمان است و باید تا قسمت آخر سریال از سرنوشت را دید و بعد قضاوت کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/02
من خیلی این سریال را دوست دارم. ولی به نظر من نقش نغمه خیلی عالی بود.
محمدامین 1401/08/23
قسمت ۴۳ سهراب زندان بود چون تصادف شاهین با ماشین زد شاهین به رحمت خدا رفت تا قسمت آخر سهراب از زندان آزاد شد نغمه و هاشم با هم ازدواج کردن بعدش فرزام با تلفن رئیس صحبت میکنه که نقشه میکشن
Zahra 1401/08/21
عالی بودددامیدوارم قسمت۵هم بزودی منتشرشه
😍😍 1401/08/12
سریال خیلی قشنگی هس ولی نغمه همش گریه میکنه ادم افسرده میشه😏
ناشناس 1401/08/12
آخرفصل ۴ازسرنوشت چی میشه
یسنا 1401/07/24
فصل پنجم سریال سرنوشت کی شروع میشه؟کاش بشه هاشم به نغمه برسه 😍
ناشناس 1401/07/24
۵۰ قسمت زیاده،فصل پنجم کی شروع میشه؟
یسنا 1401/07/24
من این فیلم سرنوشت فصل چهارم خیلی خیلی دوست دارم،دلم واسه هاشم سوخت با اینکه از نغمه جدا شد،یه خونه زندگی بدی داشت،ولی خیلی بچه باحالی بود،وقتی هاشم فهمید نغمه ازدواج کرده با برادر فریبا دوست نغمه،ناراحت شد،دلم واسش سوخت،با این همه دروغایی که هاشم به نغمه گفته بود،نغمه بخشیدش،نغمه میتونست راه زندگیشو با هاشم ادامه بده ن طلاق بگیره،در کل نغمه نقش درست درمونی نداره
ناشناس 1401/07/22
سلام خیلی ممنون از تمامی دست اندر کاران این مجموعه دوست داشتنی،فقط آخرش چی میشه؟ طفلک هاشم و سهرا ب چقدر بدبیاری میارن
ناشناس 1401/05/21
من این سریال را خیلی خیلی دوست دارم انشا الله سهراب هم ازادبشه و به. زندگی اش با اورز ادامه بده ممنون از کار گاردان این سریال

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.