2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آخر سریال بی گناه چه می شود

آخر سریال بی گناه چه می شود

آیا بهمن و فروغ در آخر سریال بی گناه با هم ازدواج می کنند؟ چه اتفاقی برای استاد فرشباف می افتد؟

دوات آنلاین -پیش بینی و حدس زدن آخر سریال بی گناه کار سختی است. این مجموعه شخصیت های زیاد و خرده داستان های متعدد دارد اما شاید اصلی ترین پرسش درباره فرجام عشق بهمن و فروغ باشد. آیا این دو نفر در پایان به هم می رسند و ازدواج می کنند؟

 

بهمن و فروغ در سریال بی گناه

بهمن تمام عزم خودش را جزم کرده تا این بار فروغ را از دست ندهد اما موانع زیادی سر راهش قرار دارد. رشید فرشباف این بار با نوه اش جانا همدست شده تا مانع این ازدواج شود اما از طرفی شرایط فروغ و بهمن هم تغییرکرده و آن دو دیگر جوانان ساده و ناتوان نیستند.

 

فروغ قبل از هر چیز باید دخترش جانا را راضی کند و این اتفاق به سادگی رخ نخواهد داد. در هر صورت نرسیدن این دو نفر به هم می تواند پایان تلخی را برای سریال بی گناه رقم بزند و از طرفی ازدواج آن دو نیز می تواند کلیشه ای شود بنابراین شاید ما در آخر سریال شاهد حالتی بیابینی باشیم و در واقع پایانی باز را ببینیم.

پیش بینی آخر سریال بی گناه

عاشقانه های سریال بی گناه

جانا و منفرد دو شخصیتی هستند که در ماجراهایی که برای خانواده جانا پیش آمده هیچ نقشی ندارند اما این حوادث آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. ارسیدن این دو نفر به هم در شرایطی رخ خواهد داد که دست سهراب رو می شود و همه می فهمند او نقشه ربودن دوستش را کشیده و از ماجرای سرقت از انبار فرش نیز باخبر بود.

 

ماجرای عاشقانه دیگر مربوط به سینا و کیانا است. شخصیت واقعی سینا رو و مشخص شده او همان کاسکت است در ادامه زندگی واقعی کیانا نیز فاش خواهد شد اما این اتفاق به معنای منصرف شدن سینا از ازدواج با کیانا نخواهد بود.

 

یلدا و استاد کسرتی نیز داستان عاشقانه دیگری را رقم زده اند؛ عشقی که به نظر می رسد در آخر نتیجه ای نخواهد داشت.

حدس هایی درباره پایان سریال بی گناه

سرنوشت رشید فرشباف در پایان سریال بی گناه

استاد فرشباف قطعا در آخر سریال بی گناه عاقبت خوشی نخواهد داشت. او گناهکارتین فرد این سریال است. دوستش بهرام را کشته، ازدواج اولش را پنهان کرده، دخترش مهتاب را رها کرده، زندگی بهمن را به بازی گرفته و ... در پایان چهره واقعی او رو خواهد شد و رشید بازنده اصلی این ماجراها خواهد بود. البته همه اینها حدس و گمان است و باید سریال را تا آخر ببینیم تا بفهمیم چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.