2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل هستی فرحی، بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی کامل هستی فرحی، بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

هستی فرحی بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک نوازنده حرفه‌ای تار است و در این زمینه تاکنون موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

دوات آنلاین-هستی فرحی یزدی که نقش تاج گل را در سریال به رنگ خاک بازی کرده بیش از آن که بازیگر باشد یک نوازنده ماهر و چیره دست است.

 

هستی فرحی که متولد شهریور سال 1370 در تهران است از همان کودکی به هنر علاقه داشت. این علاقه شامل هنرهای مختلف می‌شد از نقاشی تا موسیقی و بازیگری و نویسندگی. بالاخره هم در همه این حوزه‌ها مشغول به فعالیت شد.

بیوگرافی کامل هستی فرحی ،بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

او بعد از اتمام دوران راهنمایی به هنرستان رفت و نقاشی خواند اما تصمیم گرفت برای دانشگاه رشته دیگری را انتخاب کند به همین سبب سراغ موسیقی رفت.

بیوگرافی کامل هستی فرحی ،بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

نوازندگی تاج گل

هستی فرحی در عرصه موسیقی موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. او نوازنده چیره دست تار است و تاکنون با چند گروه مطرح کار کرده و در کنسرت‌های مختلفی در ایران و حتی خارج از کشور حضور داشته است.

 

او تابستان امسال  همراه گروه ماه بانو در دانمارك، آلمان و اتریش برنامه اجرا کرد. نوروز امسال نیز همراه همین گروه کنسرت‌هایی در سوئد، نروژ و انگلیس داشت.

 

فرحی از آن دست هنرمندانی است که هرگز آرام نمی‌گیرد و دوست دارد همیشه در تلاش و تکاپو باشد به همین دلیل در دوره‌ای تصمیم گرفت فیلم‌نامه نویسی بخواند. به این ترتیب او زیر نظر استاد ناصر تقوایی مقدمات این هنر را فرا گرفت اما باز هم دانشش را کافی ندانست و پس از آن در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.

بیوگرافی کامل هستی فرحی ،بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

بازیگری هستی فرحی

هستی فرحی که از 4 سال قبل به طور حرفه‌ای و جدی موسیقی کار می‌کند تقریبا از همان زمان نیز وارد عرصه بازیگری شد اما در کارهای مطرحی بازی نکرد و بیشتر در فیلم‌های کوتاه حضور داشت.

 

سریال نزدیکی‌های بهشت اولین تجربه جدی بازیگری هستی فرحی است. سریال نزدیکی‌های بهشت را حسن هدایت کارگردانی کرد و آن را به سفارش شبکه افلاک یا همان شبکه تلویزیونی استان لرستان در 13 قسمت ساخت. این سریال درباره سه خانواده بود که در رابطه با ازدواج فرزندان خود دچار مشکلاتی شده بودند.

 

هستی فرحی در این سریال با کاظم هژیرآزاد، سیامک اطلسی، زهرا سعیدی، جمشید شامحمدی، شیوا خسرومهر، مجید سعیدی، منظر لشکری و مریم عبدلی هم بازی بود.

 هستی فرحی، بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک

این بانوی هنرمند پس از آن در سریال به رنگ خاک در نقش تاج گل بازی کرد. تاج گل زنی سختی کشیده است که همراه فرزند و پدرش زندگی می‌کند و برادر خود را از دست داده است. او قصد ازدواج دارد اما پدرش مخالف است.

 

هستی فرحی نسبت به محیط زیست هم بسیار دغدغه دارد. او این شعار را در اینستاگرام خود نوشته است: بیایید برای داشتن زمینی سبز و آسمانی آبی ، هم پیمان شویم

 

منبع: حرف تازه ، اینستاگرام هستی فرحی و جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.