2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا ذبیح پاشا در سریال حکم رشد برادرش غلام را می کشد

آیا ذبیح پاشا در سریال حکم رشد برادرش غلام را می کشد

درگیری دو برادر در سریال حکم رشد به کجا می رسد؟ آیا غلام کشته می شود یا اتفاقی برعکس رخ می دهد؟

دوات آنلاین -سریال حکم رشد درگیری دو برادر را به تصویر کشیده است؛ دو برادر که یکی خیر است و دیگری شر. سرهنگ ذبیح پاشا مامور وظیفه شناس و برادر شیری اش غلام خلافکاری سابقه دار. جدال او دو آیا به کشته شده یکی از آن دو منجر می شود؟

 

درگیری دو برادر در سریال حکم رشد

ذبیح و غلام از قبل با هم اختلاف داشتند. حتی کینه غلام نسبت به برادرش به دوران کودکی بر می گردد اما اوج اختلافات و رویارویی آنها از زمانی آغاز شد که سرهنگ پاشا با بازی مجتبی فلاحی به کلانتری محدوده فعالیت غلام رفت. حالا همان طور که غلام گفته نه او حاضر است از آن منطقه برود و نه ذبیح حاضر است محل خدمتش را تغییر بدهد. بنابراین جدال این دو نفر پایانی تلخ خواهد داشت.

سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد

در قسمت اول سریال حکم رشد وقتی ذبیح اسفندیار را هدف گلوله قرار داد، نشان داده شد این سرهنگ پلیس وقتی پای وظیفه در میان باشد تا آخر ایستاده است. این کار سرهنگ پاشا برای برادرش غلام چنان گران تمام شد که به نوچه هایش دستور داد مراسم مفصلی در عزای اسفندیار تریب بدهند.

 

غلام از کودکی مشکلات زیادی دارد. از زمانی که مادرش ازدواج مجدد کرد و ذبیح برادرش شد. غلام معتقد است در همه این سال ها تحقیر شده، از محبت به دور بوده و کمبودهای زیادی داشته و حالا به تلافی همه آنها به شروری تبدیل شده که تعداد زیادی نوچه دارد و محله را در اختیار گرفته است. او همه جا شر به پا می کند اما برادرش آمده تا به این شرارت ها پایان بدهد.

 

نوچه های غلام برای خانواده سرهنگ نیز مزاحمت ایجاد کرده اند و همین کار موضوع را پیچیده تر کرده است. از طرفی غلام دشمنان دیگری هم دارد که با آنها در جدال و کشمکش است. رویارویی دو برادر اگر پایان خوشی داشته باشد به دستگیری غلام منجر می شود و یا اینکه غلام بر سر یک اتفاق ناگهان دگرگون می شود و در کنار سرهنگ ذبیح پاشا قرار می گیرد. از سوی دیگر این پایان نیز دور از ذهن نیست که سرهنگ، غلام را با گلوله بکشد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعا در یک درگیری خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید عاقبت کار دو برادر در سریال حکم رشد به کجا می رسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
A 1401/03/24
به نظر من هم ذبیح نمرد بهتر است وفکر میکنم روزهای آخر ذبیح هست چون کافر گفته یا پسرتو میخوای یا برادرتو که فک میکنم غلام ذبیح رو میکشه طبقه دیده های من غلام به زندان میره ونمیتونه پسرشو نجات بده که به ذبیح التماس میکنه تا بره پسرش رو نجات بده
ناشناس 1401/03/18
نوید مرد؟
ناشناس 1401/03/15
کاش تو فیلم ذبیح فوت نکن خیلی خوب
گمنام 1401/03/04
به نظرم در انتهای فیلم غلام میمرد اما پیش از آن کلیه خودش را به پسر ذبیح،سلیم که دیالیزی است، میدهد!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.