2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آخر سریال بی همگان چه می شود

آخر سریال بی همگان چه می شود

آیا امیرعلی در سریال بی همگان اعدام می شود؟ اصلا آیا او قاتل واقعی است؟ عشق این پسر جوان و الناز به کجا می رسد و آیا آنها با هم ازدواج خواهند کرد؟

دوات آنلاین -سریال بی همگان با وجود برخی نقدها از جمله تکراری بودن موضوع و داستان باز هم جذاب و پرکشش است و خیلی ها آن را دنبال می کنند و می خواهند بدانند این مجموعه چگونه به پایان می رسد. چند پیش بینی و احتمال درباره آخر سریال وجود دارد.

سرنوشت امیرعلی در سریال بی همگان چه می شود

ماجرای پرونده قتل و سرنوشت امیرعلی

امیرعلی در سریال بی همگان بار اصلی داستان را بر دوش می کشد و شخصیت اصلی است که همه وقایع حول محور او می چرخد. او یک بار زندانی شده البته گناهکار اصلی نبوده و حالا برای بار دوم به پشت میله ها رفته است، آن هم به جرم قتل.

 

امیرعلی متهم است اصلان، مردی که با وی خصومت داشت را به قتل رسانده است. او می گوید قصد قتل نداشت و فقط اصلان را هل داد. طبق قانون اگر فردی قصد قتل نداشته باشد اما عمل او به گونه ای باشد که نوعا کشنده محسوب شود وی مرتکب قتل عمد شده است. بنابراین در وهله اول امیرعلی باید ثابت کند قتل غیرعمد رخ داده که چنین کاری با توجه به سابقه درگیری او با اصلان و تهدیدهایی که کرده بود خیلی سخت است.

 

نکته مهمتر این فرضیه است که اصلان توسط فردی دیگر کشته شده باشد. یعنی بعد از خروج امیرعلی از محل کار اصلان شخصی دیگر وارد آنجا شده، شرایط را دیده و از موقعیت سوء استفاده کرده و دست به جنایت زده است. این شخص می تواند عرشیا یا حتی نوچه خود اصلان یا فردی باشد که فعلا از او بی خبر هستیم اما برای قتل انگیزه داشته است.

 

در هر صورت اگر امیرعلی در قتل گناهکار شناخته و به قصاص محکوم شود احتمال اجرای حکم او کم است. پدر اصلان هم از طرف خودش ولی دم محسوب می شود و هم از طرف نوه هایش. او فرزند خودش را خوب می شناخت و می دانست فردی نزول خوار و خلافکار است و از طرفی با پدر امیرعلی نیز آشنایی کامل دارد و می تواند این خانواده درستکار هستند بنابراین احتمال رضایت در این پرونده زیاد است.

آیا الناز در سریال بی همگان با امیرعلی ازدواج می کند

ازدواج امیرعلی و الناز در سریال بی همگان

الناز در سریال بی همگان نشان داده با وجود اطلاع از شرایط امیرعلی و همچنین مخالفت های سختگیرانه پدرش پای عشق خود ایستاده و امیرعلی را تنها نمی گذارد. او عاشق است، عاشقی واقعی که از فراز و نشیب ها هراسی ندارد و پای هر ریسکی می ایستاد و هر سختی را می پذیرد تا بتواند به خواسته اش برسد.

 

امیرعلی نیز جوان محکم،  با اراده و قوی است که طاقت مقاومت در برابر ناملایمات را دارد. بنابراین به نظر می رسد این دو در آخر سریال بی همگان باید مزد مقاومت های خود را بگیرند و به آنچه می خواهند برسند. هرچند ممکن است در پایان این مجموعه شاهد ازدواج آنها نباشیم اما به احتمال زیاد خواهیم دید مسیر برایشان هموار شده و موانع از بین رفته است. البته همه اینها پیش بینی است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره در قسمت های آخر این مجموعه چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی 1401/08/25
افتضاح تموم شد فقط اینو میشه گفت
احمد 1401/08/23
چرا اینجوری تموم شد ؟؟؟؟؟الناز همه کسانی رو ک دوست داشت از دست داد پدرش اخرش مرد
ریحانه 1401/08/18
اخرش حتما امیرعلی زندگی خوب وعاشقانه با مریم داره النازم از کینه دست برمیداره قاتل اصلانم نوچشه گوهرانم گناهش ثابت میشه همه چی به نفع امیرعلی وخانوادش تموم میشه. فقط مریم که اون موقع هم شوهرش بود باز خودش خرج میکشید سایش بالاسر بچه ها بود و بچه ها سایه پدرنداشتن چطوربعداز چهلم تصمیم به شوهرکردن گرفته وپدرواسه بچه هاش . خب اگرپیشنهاداحمقانه عموش نبودکه ماجرا یه جوردیگه رقم میخورد حتی اگر امیرعلی والنار به نتیجه میرسیدن که به دردهم نمیخورن دوتایی واسه اینده تصمیم میگرفتن نه فقط امیرعلی سرخود تصمیم بگیره وبخاطرنداشتن دیه بره زن کسی بشه که دوسال انداخت زندون واز دانشگاه اخراج شد الانم جالبه عاشق هم شدن انگارنه انگار النازی بوده و قول وقراری. حالا کلا خانوادگی طلبکارهم هستن از دختری که اینهمه باپدرش جنگیدبخاطرش از شخصیت امیرعلی و مریم که خودشونو خوب جلوه میدنو مثلا ادم خوبه داستانن بدم میاد
زهرا 1401/08/18
کسی میدونه اخر بهم می رسین یانه ؟؟ چرا الناز همش شکست میخوره اون از امیرعلی نامرد اینم از ارشیا ،،کاشی اخر فیلم بهم برسین 30 سالهم اما میگم زندگی با عشق باید شروع بشه وگرنه اگه با کسی ک دوستش نداری ازدواج کنی برات فقط میشه عادت ،اما انقدر مشکل اقتصادی داریم که همش برای پول باید بچنگیم
نگار 1401/08/17
دلم خیلی واسه الناز میسوزه باکاری ک امیرعلی باهاش کرد همش بغض داده این دختر همش چشاش پره اشک این چ فیلمی ساختید ک دوتا عشق رو از هم جدا کردید آخه این چ کاری بود کردید چرا امیرعلی رفت با یه زن بیوه و دوتا بچه ازدواج کرد این بدآموزی واسه پسرای جامعه ما داره لطفا اخر فیلم رو جوری درست کنید ک الناز و امیرعلی بهم برسن وگرنه دیگه هیچ سریال ایرانی رو نگاه نمیکنم
ناشناس 1401/08/17
امیرعلی در حق الناز نامردی کرد.روند این فیلم باعث شد که خیلی ها از امیرعلی و مریم بدشون بیاد و الناز مظلوم واقع شد.
زینب 1401/08/17
آخرش بهم میرسن چون عاشقن و امیر علی لج کرد اما بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود عشق پیروز میدان است
ناشناس 1401/08/16
غلط نکنم الناز ارشیا خواسته که از امیرعلی بخواد که باهمسرش بره مراسم خواستگاریش که جلوی امیر علی ازش خواستگاری تا واکتش را ببینه وامیر علی راحرص بده واز طرفی هم حال مریم را بگیره که فکر کنه امیر علی هنوز دلش پیش الناز ولی احتمالا برخلاف اون چه که الناز تو تصورشه انیر علی هیچ واکنش خاصی نشون نمیده.
احمدخسروی‌آذر 1401/08/16
امیرعلی‌وقتی‌اززندگی‌ناامیدمیشه‌که‌میبینه‌عشق‌النازبراش‌جزدردسرچیزی‌نداره‌هرکاری‌میکنه‌به‌عشقش‌برسه‌هرباریه‌دردسری‌پیش‌میادوگرنه‌هنوزم‌دلش‌پیش‌النازچون‌یه‌فردعاشق‌اصلانمیتونه‌عشقشوفراموش‌کنه‌الانم‌به‌اوالنازکمک‌میکنه‌تاتبرئه‌بشه‌پدرش‌واینکه‌آدم‌نمیتونه‌حرف‌دلشوبزن‌زیرش
مونا 1401/08/16
امیرعلی و مریم دارن صمیمی ترمیشن پس نشون میده که امیرعلی بقولی که به عموکرامت داده وفادارمیمونه و به النازنمیرسه. پلیسامیفهمن گوهران مقصره . خسروی ام رسوامیشه.یوسفیان هم میشه یه خانواده بی پول و ساده.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.