2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان کیست

امیرحسین طاهری در تئاتر تجارب خوبی دارد. با بازیگر نقش کریم در سریال طنز باخانمان بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -امیرحسین طاهری که در سریال باخانمان نقش کریم را بازی کرده بازیگر جوانی است که از روی صحنه تئاتر به سینما و سپس تلویزیون راه یافته و نشان داده بسیار توانا و با استعداد است.

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

بازی در 2 فیلم سینمایی

امیرحسین طاهری پیش از این در دو فیم سینمایی بازی کرده است. اولین آن ساخته منیژه حکمت است و بندربند نام دارد. این فیلم بنا به نوشته سلام سینما   فیلمی جاده ای، پر از چشم اندازهای بیاد ماندنی و مملو از موسیقی در میانه سیل خانمان بر افکن است...

 

طاهری در این فیلم با بازیگرانی همچون پگاه آهنگرانی هم بازی بود.

 

فیلم دوم طاهری لانتوری است که رضا درمیشیان آن را در سال 1394 ساخت. بازی در کنار باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی و ... در لانتوری فرصت بسیار خوبی برای طاهری بود.

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

تجربه امیرحسین طاهری در تئاتر

این بازیگر جوان در تئاتر هم تجارب خوبی دارد. از جمله کارهای او می توان به نمایش ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد.  ولپن فیلم تئاتری محصول سال 1396 است و بازیگرانی چون «سجاد باقری»، «ستاره پسیانی»، «حسین خدا رحمی»، «ماهان خورشیدی»و « محمد طیب طاهر» در آن بازی کرده اند. این تئاتر فروردین و اردیبهشت سال 1396 در تالار ایرانشهر، سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه رفت.

 

ستوان اینیشمور از دیگر نمایش های مطرحی است که طاهری در آن بازی کرده است. در این نمایش بازیگرانی مانند «رضا بهبودی»، «سعید چنگیزیان»، «مازیار سیدی»، «هوتن شکیبا»،«به‌آفرید غفاریان»، «فربد فرهنگ» و «نوید محمدزاده» بازی کرده بودند و نمایش تابستان سال 1394 در سال ایرانشهر روی صحنه رفت.

امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

نمایش "سفید برفى و هفت كوتوله" و همچنین اختراع والس از دیگر کارهای طاهری است.

 

نقش کریم در سریال باخانمان

نقش کریم در سریال باخانمان از 2 جهت برای طاهری تجربه ای تازه است. نخست این که او برای اولین بار حضور در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند و دوم این که کار طنز را به تجارب خود می افزاید. الهام اخوان از دیگر بازیگرانی است که باخانمان اولین تجربه تلویزیونی اش محسوب می شود و او در آن نقش گوهر را بازی می کند.

 

او در این سریال نقش جوانی جنوبی را بازی کرده و لحظات شیرینی را به وجود آورده است. بازی او در کنار حسام محمودی که در سریال نقش دوست و استاد او را دارد بسیار جذاب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.