2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
روش استفاده از ماسک جوش شیرین برای از بین بردن جوش صورت

روش استفاده از ماسک جوش شیرین برای از بین بردن جوش صورت

استفاده از ماسک جوش شیرین یکی از بهترین روش های خانگی برای از بین بردن جوش های صورت است.

دوات آنلاین -امروزه آکنه یکی از مشکلات شایع  پوستی است که درمان ساده‌ای هم ندارد  اما می توان از یک ماده خانگی برای درمان آن کمک گرفت که عوارض هم ندارد و ارزان است. جوش شیرین خنثی است، به این معنی که توانایی آن را دارد که به عنوان یک باز یا اسید عمل کند و به عنوان  یک ضد التهاب و ضد عفونی کننده به کاهش تحریک ناشی از آکنه ملتهب کمک می‌کند. در ادامه به نقل از خراسان ماسک صورت که به بهبود جوش صورت و آکنه کمک می‌کند، ارائه می‌دهیم:

 

مواد لازم برای ماسک جوش شیرین

آب لیمو -  یک قاشق غذاخوری

جوش شیرین –یک تا 2 قاشق غذاخوری

عسل –یک قاشق چای‌خوری

با استفاده از ماسک جوش شیرین جوش های صورت خود را درمان کنید

روش استفاده از ماسک جوش شیرین

در یک کاسه کوچک، آب لیمو ، جوش شیرین و عسل را با هم مخلوط کنید.

 

بیشتر بخوانید: خواص ماسک آلوئه ورا برای درمان جوش صورت

 

آرایش و آلودگی را با یک شست وشوی ملایم صورت پاک و پوست را خشک کنید. مخلوط ماسک را با استفاده از انگشتان دست یا برس آرایشی به آرامی روی صورت خود بمالید.

 

مراقب باشید که اسکراب نکنید.اجازه دهید ماسک به مدت 5 تا 15 دقیقه روی صورت شما بماند. ممکن است کمی احساس سوزن سوزن شدن و سفت شدن داشته باشید.

 

ماسک را با حرکات دایره ای ملایم با استفاده از آب گرم و یک پارچه شست وشوی نرم بردارید و با مرطوب کننده مورد علاقه خود پایان دهید.دو بار در هفته این کار را تکرار کنید تا زمانی که جوش‌ها از بین بروند.

 

 نکته : ابتدا مقدار کمی از ماسک را روی صورت امتحان کنید سپس برای همه صورت از آن استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.