2024/10/18
۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
پیشنهادات ما
بیوگرافی پونه عاشورپور، بازیگر نقش اسما در سریال تنک خورها

بیوگرافی پونه عاشورپور، بازیگر نقش اسما در سریال تنک خورها

پونه عاشورپور قبل از بازی در نقش اسما در سریال تانک خورها در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده بود؟

دوات آنلاین -پونه عاشورپور بازیگر جوانی است که در سریال تانک خورها  نقش اسما را بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند در ادامه بیشتر آشنا شوید.

 

پونه عاشورپور؛ بازیگر جنوبی

پونه عاشورپور اهل آبادان است و خودش گفته: من فرزند جنوبم و از یک خانواده خوزستانی. از آنجایی که اهل آبادانم و کاملا مسلط به لهجه جنوبی برای ایفای نقش زن جنوبی به راحتی انتخاب می شوم.

 

عاشورپور بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد از تجربه های موفق وارد سینما و تلویزیون شد. خودش گفته: من از هنرجویان یک آکادمی هستم و از طرف این آکادمی به پروژه‌های جادوگر و بخارست معرفی شدم و چون آقای ایرج محمدی تهیه کننده هر دو اثر، بازخورد کارم را دیده بود، مجددا من را برای بازی در این مجموعه دفاع مقدسی پیشنهاد داد و در مقابل آقای شیخ طادی تست دادم و پذیرفته شدم.

 

فیلم ها و سریال های پونه عاشورپور

پونه عاشورپور ابتدا در فیلم جادوگر و سپس در سریال همه ‌گیری بازی کرده است. این سریال که درباره شیوع کرونا بود چندان موفق نبود و نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند اما برای عاشورپور تجربه مهمی بود . او بعد از این سریال در فیلم سینمایی بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی بازی کرد. این فیلم کمدی بسیار پرمخاطب شد و به بیشتر دیده شدن این بازیگر جوان کمک کرد. خودش در این باره توضیح داد: پس از بخارست، یک سال و اندی بیکار بودم؛ با وجود این‌که پیشنهادی زیادی داشتم اما به دلایل مختلفی چون تغییرات در پروژه‌ها، هر جایی که قرارداد می‌بستم به مرحله تولید نمی‌رسیدند که بی‌بدن را به نوعی شروع دوباره خودم در سینما می‌دانم.

 

عاشورپور در ادامه در فیلم بی بدن که فیلمی جنایی و تلخ است بازی کرد و در واقع مجموع کارهای او تاکنون نشان داده این بازیگر جوان توانایی بازی در هر ژانر و نقشی را دارد. خودش در این باره گفته: بن‌مایه طنازی دارم اما درام اجتماعی، ژانر مورد علاقه من است.

 پونه عاشورپور، بازیگر نقش اسما در سریال تنک خورها

بازی در نقش اسما در سریال تانک خورها

سریال تانک خورها درباره دفاع مقدس است و عاشورپور در آن نقش اسما را بازی می کند. اسما یک پرستار جوان اهل خوزستان است که خانواده اش به اجابر برای او نامزد انتخاب کرده اند اما خودش عاشق رزمنده ای جوان و پولدار به نام جواد می شود و این عشق دردسرهایی را برایش به همراه دارد.

 

عاشورپور درباره سریال تانک ‌خورها گفته: همیشه بازی در کارهای دفاع مقدسی را دوست داشتم. از آنجایی که جنوبی هستم و پدر و مادرم هم جنوبی هستند احساس می‌کردم با بازی درسریال که ژانر دفاع مقدس باشد و رشادت‌های زن جنوبی را به تصویر بکشد دین خودم را نسبت به این زنان ادا می‌کنم.

 

در مجموع بازی خوب این بازیگر نشاندهنده آن است که از این بعد از او بیشتر خواهیم شنید و وی را در فیلم ها و سریال های مطرح بیشتری خواهیم دید.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.