2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حسام محمودی این بار در نقش مسعود در سریال باخانمان

حسام محمودی این بار در نقش مسعود در سریال باخانمان

حسام محمودی با این که بازیگر باسابقه ای است تا قبل از مجموعه باخانمان در هیچ کار کمدی بازی نکرده بود.

دوات آنلاین -حسام محمودی که در سریال باخانمان نقش مسعود را بازی می کند بازیگر باتجربه ای است که در دو سال گذشته او را در سریال های لحظه گرگ و میش، دلدار و سرگذشت دیده بودیم. او برای اولین بار در یک سریال کمدی بازی کرده است.

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان

کارنامه سینمایی حسام محمودی

حسام محمودی متولد اول فروردین سال 65 است. او لیسانس حقوق و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. محمودی بازیگری را در سال 96 با فیلم اگزما شروع کرد و بعد از آن تاکنون در 12 فیلم بازی کرد که شامل موارد زیر می شود:

 

آستیگمات (۱۳۹۶)

سایه فیل (١٣٩۶)

سد معبر (۱۳۹۵)

راه طولانی (۱۳۹۵)

مرگ ماهی (۱۳۹۳)

سپید به رنگ مروارید (١٣٩٣)

امروز (۱۳۹۲)

حق سکوت (۱۳۹۲)

مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)

شب بیرون (۱۳۹۲)

خسته نباشید! (۱۳۹۱)

رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۸)

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان

حضور حسام محمودی در سریال های تلویزیونی

حسام محمودی اولین بار در سال 94 با سریال زعفرانی وارد تلویزیون شد و تاکنون در سریال های سرگذشت، دلدار، لحظه گرگ و میش، سایه ‌بان، شکوه یک زندگی و گاهی به پشت سر نگاه کن بازی کرده است.

 

بازی در سریال کمدی باخانمان به کارگردانی بروز نیک نژاد تجربه تازه ای برای محمودی است.

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان

نقش مسعود در سریال باخانمان

محمودی درباره این سریال به جام جم گفت: در سریال با خانمان نقش مسعود را بازی می‌کنم که استاد معارف دانشگاه است که درگیر اتفاقاتی می‌شود. ویژگی نقش مسعود این بود که جزو شخصیت‌های اصلی سریال بود. ضمن این‌که من تا قبل از سریال باخانمان تجربه بازی در سریال‌های طنز و کمدی را نداشتم و همه کارهایم جدی بود. از این لحاظ نقش مسعود برایم جذابیت‌های زیادی داشت و علاقه‌مند بودم این نقش را ایفا کنم. ضمن این‌که مسعود در موقعیت‌های طنز متفاوت قرار می‌گیرد. امیدوارم مردم سریال را دوست داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند.

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال باخانمان

او در پاسخ به این سوال که صحنه‌ای بود که بازی‌اش به لحاظ حسی شما را درگیر کرده باشد، جواب داد: باید تاکید کنم کار با آقای نیک‌نژاد واقعا تجربه بسیار خوبی برایم است و از او خیلی یاد گرفته‌ام، حتی برای معیارهای بازیگری که در فکرم بود، تجدیدنظر کرده‌ام، زیرا ما وقتی همواره چیزی را تکرار می‌کنیم، گاهی نیاز به نقاط عطف داریم و تجربه کار با آقای نیک‌نژاد، نقطه عطفی در بازیگری‌ام است. البته از خروجی سریال اطلاع ندارم، اما شخصا در این سریال بازی نکردم، بلکه فرصت آموزش خوبی برایم بود. علاوه‌بر آن آقای نیک‌نژاد روی فیلمنامه و اجرا تسلط زیادی دارد و همیشه در صحنه بهترین پیشنهادها را خودش می‌گوید.

 

محمودی در جواب به این که نگران نبودید که تجربه کار کمدی نداشته ‌اید، گفت: نه، نگران نبودم، نقش‌های جدی‌ای که تا به امروز بازی کرده‌ام؛ انتخاب صرف خودم نبوده، زیرا وقتی بازیگری با نقشی شناخته می‌شود، همه برای چنین نقش‌هایی به سراغش می‌آیند. خوشحالم این اتفاق افتاد و توانستم نقشی بازی کنم که در موقعیت‌های کمدی قرار می‌گیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آدمیزاد 1402/04/08
خدا رحمتت کنه که حالمونو با این بازی در این نقش خوب کردی.خدا حالتا خوب کنه.بقیه نقشاشا دوست ندارم وفقط همین نقشش ماندگارشده در ذهن.بازم روحش شاد اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم و اهلک عدوهم
ناشناس 1399/11/18
از این اقای بازیگر خیلی خوشم. میاد مخصوصا تو نقش مسعود در باخانمان ممنونم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.