2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی گلنوش قهرمانی، بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران

بیوگرافی گلنوش قهرمانی، بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران

زندگینامه گلنوش قهرمانی را که در سریال سوران نقش ژیوان را بازی کرده است، اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -گلنوش قهرمانی بازیگر جوانی است که در سریال سوران نقش ژیوان را بازی کرده است. او را تاکنون در سه مجموعه دیده ایم. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

 

فیلم ها و سریال های گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی که بازیگری را از روی صحنه تئاتر شروع کرده است، در سینما سابقه بازی در چند فیلم را دارد و عنکبوت، گلدن تایم، دو سگ، جنایت بی دقت، مکالمات و مسیح پسر مریماز جمله کارهای او است اما این بازیگر در سریال ها بیشتر دیده شده است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهدی نصرتی، بازیگر نقش سوران

 

او در نماش خانگی در سریال آمستردام بازی کرد و در تلویزیون نیز غیر از سوران در سریال غریبه نیز حضور دارد و نقش تلما را بازی کرده است. تلما زنی است که شوهرش گمان می کرد سه سال قبل در یک حادثه در ردیا غرق شده و جان باخته است اما ناگهان معلوم می شود زنده است و زندگی پر رازی دارد.

گلنوش قهرمانی، بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران

نقش ژیوان در سریال سوران

گلنوش قهرمانی در سریال سوران نقش ژیوان را بازی کرده که نقش جذاب و پر کشش است. او دختری عشاق است که درگیر حوادث متعددی می شود. قهرمانی این نقش را به خوبی بازی کرده و نشان داده بازیگر توانا و هنرمندی خوش آتیه است.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.