2024/10/22
۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
پیشنهادات ما
4 هفته سخت برای محمود فکری

4 هفته سخت برای محمود فکری

فکری فضای مجازی و اینستاگرام را یکی از عوامل اصلی عدم تمرکز تیمش قلمداد می‌کند و معتقد است دست‌های پشت پرده و عوامل خارجی مانع راه استقلال شده‌اند.

دوات آنلاین -سرمربی تیم فوتبال استقلال و شاگردانش بازی‌های کلیدی و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آینده در پیش دارند که هر کدام می‌تواند سرنوشت محمود فکری را مورد تحول قرار دهد. تیم فوتبال استقلال این روزها خود را برای بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازی آماده می‌کند.

 

آبی‌پوشان پایتخت ۱۰ روز پیش آخرین بازی خود در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر را مقابل ذوب‌ آهن برگزار کردند که با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و بعد از آن به علت حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی این تیم در هفته هشتم و دربی پایتخت به تعویق افتاد تا شاگردان محمود فکری حدود ۱۲ روز تا بازی بعدی فرصت آماده‌سازی داشته باشند. این بار استقلال باید خود را آماده کند تا در هفته نهم مقابل گل‌گهر و شاگردان امیرقلعه‌نویی صف‌آرایی کند.

 

این بازی اولین گام مهم محمود فکری برای محک شاگردانش در استقلال است و می‌تواند یکی از نقاط عطف حضور فکری در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد. فکری در این مدت سعی داشته زمینه‌های مختلف را فراهم آورد تا تیمش به تمرکز لازم برای بازی‌های پیش‌رو دست پیدا کند.

محمود فکر سرمربی تیم استقلال

او فضای مجازی و اینستاگرام را یکی از عوامل اصلی عدم تمرکز تیمش قلمداد می‌کند و معتقد است دست‌های پشت پرده و عوامل خارجی مانع راه استقلال شده‌اند و مدعی است که مثل برخی‌ها، اهل پوکر و شرط‌بندی نیست و سالم کار می‌کند! سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که چرا استقلال فوتبال زیبایی ارائه نمی‌‌‌دهد، اظهار کرد:‌ این‌ها نظرات کارشناسان نیست و نظر کسانی است که سناریو را از قبل چیده‌اند. من سال‌های سال در استقلال بازی کرده‌ام. بازیکن، کاپیتان و مربی این تیم بوده‌ام و فضا را می‌شناسم. سناریویی چیده شده که اگر باختیم یا مساوی کردیم یا پیروز شدیم چگونه عمل کنند. چرا از هیچ تیم دیگری ایراد نمی‌‌‌گیرند. ایراد این است که من آدم سالمی هستم و نه پوکربازم و نه شرط‌بندی می‌کنم.

 

با توجه به صحبت‌های فکری، به نظر می‌رسد فکری مربی نتیجه‌گراست و سعی دارد تیمش با هر روند و رویکردی که هست، بتواند نتیجه لازم را کسب کند. تفکر فکری می‌تواند در ۴ هفته پیش رو نتیجه خود را به دست بیاورد چون آبی‌پوشان بازی‌های بسیار مهمی در پیش دارند. استقلال این هفته مقابل گل‌گهر قرار می‌گیرد و در هفته دهم لیگ مقابل آلومینیوم اراکی مقابله می‌کند که شرایط بهتری به نسبت هفته‌های اول کسب کرده است.

 

همچنین آبی‌پوشان روز ۲۲ دی دربی پایتخت را در پیش دارند و هفته بعد از آن مقابل تراکتور قرار می‌گیرند. با توجه به رویکرد سرمربی تیم فوتبال استقلال، حال این گوی و این میدان. باید منتظر ماند و دید محمود فکری در هر کدام از این بازی‌ها چه عملکردی از خود بر جای می‌گذارد و درنهایت می‌تواند خودش را در دل هواداران استقلال جا کند یا سرنوشت دیگری در انتظار این مربی خواهد بود.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.