2024/10/01
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر
پیشنهادات ما
قیمت لیوان کاغذی عمده بر چه اساس تعیین می‌شود؟

قیمت لیوان کاغذی عمده بر چه اساس تعیین می‌شود؟

قیمت لیوان کاغذی همواره به موارد متعددی بستگی دارد. در خرید لیوان کاغذی عمده به‌ نسبت تیراژ تولید لیوان کاغذی، معمولا قیمت کمتری برای خرید هر عدد لیوان پرداخت می‌کنید. هر چه تعداد خرید یک کالا بیشتر باشد؛ طبعا قیمت خرید آن هم پایین‌تر است.

قیمت لیوان کاغذی همواره به موارد متعددی بستگی دارد. در خرید لیوان کاغذی عمده به‌ نسبت تیراژ تولید لیوان کاغذی، معمولا قیمت کمتری برای خرید هر عدد لیوان پرداخت می‌کنید. هر چه تعداد خرید یک کالا بیشتر باشد؛ طبعا قیمت خرید آن هم پایین‌تر است. از طرفی متریال مورد استفاده در تولید لیوان کاغذی و همچنین کیفیت ساخت آن هم در نهایت روی قیمت کالا تاثیر دارد. موارد متعددی از جمله نوع لیوان، طرح چاپ شده، کیفیت ساخت، گرماژ و مواد اولیه و غیره روی قیمت نهایی لیوان تاثیر دارد. در این مقاله قیمت لیوان کاغذی عمده را بررسی می‌کنیم.

 

عوامل موثر در قیمت لیوان کاغذی

لیوان کاغذی همواره در مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. انواع لیوان کاغذی دردار، لیوان کاغذی دوجداره، بیرون‌بر یا سایزبندی مختلف این لیوان‌ها در دسترس هستند. هر کدام از این لیوا‌ن‌ها قیمت خاص خودشان را دارند. عوامل مهمی در تعیین قیمت لیوان کاغذی عمده موثر است. موارد مختلفی مانند تعداد سفارشات مشتری، سفارشات چاپ اختصاصی و باکیفیت و مواد و متریال استفاده شده در تولید، در تعیین قیمت عمده لیوان کاغذی موثر است.

 

از طرفی این روزها لیوان کاغذی کاربرد زیادی پیدا کرده است. شما برای سرو نوشیدنی یا انواع خوراکی‌ها می‌توانید از لیوان کاغذی استفاده کنید. همچنین این ظروف یکبار مصرف پتانسیل کار تبلیغاتی هم دارند. از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت لیوان کاغذی تاثیر دارد؛ عبارت‌اند از :

 

جنس کاغذ استفاده شده در تولید لیوان کاغذی

در بیشتر موارد برای تولید لیوان‌های کاغذی از کاغذهای استروک استفاده می‌شود که نیازی به برش و چاپ ندارند. عدم نیاز به چاپ و برش از هزینه نهایی تولید لیوان می‌کاهد. این مواد معمولا پیش از انجام تولید لیوان کاغذی نسبت‌ به قیمت کاغذ استعلام می‌شود تا قیمت عمده لیوان مشخص شود.

 

قیمت و ویژگی‌های لیوان کاغذی درجه یک

لیوان‌های کاغذی در کلاس‌های کیفیتی متفاوتی تولید می‌شوند. برخی از لیوان‌های کاغذی از متریالی به نام باگاس تولید می‌شوند که به‌عنوان لیوان‌های گیاهی و بدون ضرر شناخته شده اند. استفاده از لیوان‌های گیاهی کم‌ضرر که با باگاس تولید می شود؛ کمترین آسیب را به محیط زیست می‌رساند و قیمت بیشتری هم نسبت به دیگر لیوان‌ها دارد. قیمت عمده لیوان کاغذی باگاس بیشتر از لیوان کاغذی معمولی است.

 

استفاده از خمیر برای تولید لیوان کاغذی

در ساخت انواع لیوان‌های تک‌جداره یا دوجداره یا موارد دیگر از خمیرهای کاغذی متفاوت و متنوعی استفاده می‌شود که در قیمت نهایی لیوان کاغذی تاثیر دارد. خمیر کاغذی به‌عنوان متریال اولیه در قیمت نهایی لیوان کاغذی موثر است. با خمیرها می‌توان انواع لیوان کاغذی را تولید کرد. از انواع خمیر کاغذی برای تولید لیوان کاغذی استفاده می‌شود. از انواع خمیر لیوان کاغذی می‌توان به باگاس و خمیر الیاف بلند اشاره کرد.

قیمت عمده لیوان کاغذی

انواع لیوان های یکبار مصرف کاغذی

لیوان‌های کاغذی به‌نسبت نوعی که تولید شده است؛ قیمت متفاوتی دارند. ساده‌ترین لیوان‌های کاغذی انواع تک جداره آن است که به‌ صورت ساده تولید می‌شوند. این لیوان‌ها اغلب برای نوشیدنی‌های سرد مناسب هستند و قیمت کمتری نسبت به دیگر انواع آن دارند. لیوان‌های دوجداره و درب‌دار گران‌تر از لیوان ساده هستند.

 

چاپ روی لیوان های یکبار مصرف کاغذی

از دیگر عواملی که قیمت لیوان کاغذی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ چاپ روی لیوان‌ها است. الگوهای چاپ شده روی لیوان‌های کاغذی، جوهر استفاده شده در چاپ لیوان، کیفیت چاپ و غیره می‌تواند روی قیمت نهایی لیوان کاغذی تاثیر داشته باشد. اغلب از لیوان‌های کاغذی برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌‌کنند. چاپ‌های انجام شده روی لیوان کیفیت متفاوتی دارند. معمولا چاپ‌های انجام شده روی لیوان کاغذی می‌تواند قیمت نهایی لیوان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

مزایای خرید لیوان کاغذی عمده

با خرید لیوان کاغذی عمده مزایای زیادی شامل حال شما می‌شود:

 

خرید از کارخانه

با خرید از تولید کننده شما واسطه‌ها را حذف کرده و به جز اینکه لیوان‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری می‌کنید؛ می‌توانید از خرید لیوان‌های کاغذی از یک تولید کننده با کیفیت بهتر و با آسیب کمتر بهره‌مند شوید. درنتیجه خرید تضمینی لیوان کاغذی برای شما رقم می‌خورد.

 

خدمات چاپ لیوان کاغذی

با خرید لیوان کاغذی عمده، لیوان‌ها معمولا به‌صورت ساده تولید می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به تیم چاپ، لوگو و طرح مورد نظر را سفارش داده و تحویل بگیرید. چاپ لیوان کاغذی عمده یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به شمار می آید که روزانه بر تعداد طرفداران آن نیز افزوده می شود. تولید و چاپ لیوان کاغذی در طرح مختلف انجام و در بخشی های زیادی مصرف می شود. امروزه صنعت تولید لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است.

 

خرید با قیمت مناسب

از مهم‌ترین مزایا خرید عمده لیوان کاغذی این است که می‌توانید لیوان‌ها را با قیمت مناسب و به‌ صورت عمده خریداری کنید. با خرید از تولید کننده شما واسطه‌ها و هزینه حمل‌ و نقل را حذف کرده و می‌توانید با سود بیشتر، لیوان کاغذی را خریداری کنید.

 

ارسال سریع

با خرید از تیم ما از ارسال سریع و مطمئن برخوردار بوده و به‌سرعت سفارش شما را به دست‌تان می‌رسانند. شما می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی به ما اعلام نمایید و ما نیز کالای مورد درخواست شما را توسط باربری برایتان ارسال می نماییم. ما در تیم sj-cup.ir آماده همکاری با ارگان های دولتی، خصوصی، کارخانجات و غیره هستیم.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.