2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا ارسلان مطهری ناجی ساپینتو می شود

آیا ارسلان مطهری ناجی ساپینتو می شود

ارسلان مطهری گام به گام به جمع استقلالی ها نزدیک شد و حالا به نظر می رسد او به امید ساپینتو تبدیل شده است.

دوات آنلاین -ارسلان مطهری بازیکنی بود که نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت اما در آخر نه او فسخ کرد و نه کاوه رضایی توانست به لیست آبی‌ها اضافه شود. مطهری از روز جمعه هفته گذشته به تمرین استقلال اضافه شد اما امکان شرکت در تمرین گروهی را پیدا نکرد و به همین دلیل به‌صورت اختصاصی تمرین کرد. بالاخره شماره 72 پس از کش و قوس‌های فراوان در تمرین گروهی استقلال شرکت و تیم رسانه‌ای باشگاه هم برای اولین بار عکسی از این بازیکن بعد از مدت‌ها منتشر کرد.

 

ناکامی مهاجمان استقلال

ایران ورزشی نوشت، به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال باعث شده ساپینتو تصمیم بگیرد ارسلان مطهری را به این تیم برگرداند. سجاد شهباززاده که حساب زیادی روی او برای خط حمله این فصل استقلال می‌‌شد تا اینجای فصل عملکرد خوبی نداشته و انتظارات را برآورده نکرده تا جایی که مربی پرتغالی تصمیم گرفت در بازی با نفت مسجدسلیمان او را روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند تا به همه نشان دهد برای او عملکرد بازیکن مهم‌تر از نام و پیشینه‌اش است.

 

از سوی دیگر آرمان رمضانی با مصدومیت کمر روبه‌رو شده و احتمالا دو الی سه هفته دور از میادین باشد. محمد محبی و مهدی قایدی دیگر بازیکنانی بودند که برای گلزنی روی آنها بسیار حساب می‌شد اما نتوانستند تا هفته چهارم هر دو روی هم بیش از یک گل به ثمر برسانند. البته قایدی هر زمان به زمین وارد شده با نفوذهایش خط دفاع حریف را به هم ریخته است. باید به این نکته هم اشاره کرد که مهدی قایدی بر خلاف محمد محبی و سجاد شهباززاده فعلا در ترکیب آبی‌ها فیکس نشده است. در غیر این‌صورت فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا می‌کرد.

 

مطهری؛ حلقه گمشده ساپینتو

با همه این شرایط ساپینتو در بازی با نفت مسجد سلیمان دو گزینه اول خط حمله‌اش را کنار گذاشت و به پیمان بابایی بازی داد. همه این تغییرات نشان دهنده این است  مرد پرتغالی در تیمش به‌دنبال مهره گمشده خط حمله می‌گردد. با این حساب اینکه ساپینتو به ارسلان اجازه ورود به تمرین گروهی را داده نشان دهنده این است که روی این بازیکن برای خط حمله حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

مطهری که تا رسیدن به ترکیب و حتی حضور در لیست مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است شانس این را دارد با موقعیتی که در اختیارش قرار می‌گیرد خود را به سرمربی ثابت کند و حتی بتواند جایش را در ترکیب فیکس آبی‌ها پیدا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.