2024/10/15
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر
پیشنهادات ما
کیمک مانتو، بهترین مرجع فروش مانتو عمده زنانه

کیمک مانتو، بهترین مرجع فروش مانتو عمده زنانه

کیمک مانتو یکی از بزرگترین تولیدی‌های پوشاک زنانه در غرب استان تهران ، تولید کننده انواع مانتو زنانه ، شومیز زنانه و کاپشن زنانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی خصوصی، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و مراکز رفاهی و...، به‌منظور هماهنگ‌سازی لباس پرسنل و نشان دادن نظمشان به مخاطبان، به فروشگاه کیمک که برترین مرکز فروش مانتو عمده زنانه در ایران است، مراجعه می‌کنند؛ همچنین فروشگاه‌های عرضه البسه بانوان نیز برای تکمیل موجودی‌های مجموعه خود، از مشتریان پر‌وپاقرص فروشگاه کیمک به‌شمار می‌روند. اما چرا فروشگاه کیمک؟

 

بایستی بدانید که مجموعه کیمک مانتو همواره در تولیدات متنوع خود، به کیفیت دوخت بالا، استفاده از طرح‌های مدرن، تناسب‌های فصلی پوشاک و... توجه ویژه‌ای دارد؛ چنان‌که بانوان همواره با پوشیدن زیباترین مدل‌های مانتو کیمک، استایل متناسب و جذابی را برای خود به ارمغان آورده‌اند. در کنار تمامی مزایای نام‌برده، این مجموعه به پشتوانه حجم بالای تولید خود، شرایط خرید عمده مانتو زنانه را برای مشتریانش فراهم کرده‌است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد عملکرد و محصولات این مجموعه، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

آشنایی با فروشگاه کیمک؛ معتبرترین مرکز فروش مانتو عمده زنانه

تولیدی مانتو کیمک مانتو در سال 1390 فعالیت خود را در یکی از واحدهای تجاری منطقه شهریار تهران شروع کرد و در پی تولید انواع پوشاک خاص و باکیفیت زنانه، به‌سرعت به یک همکار مورداعتماد برای باسابقه‌ترین مراکز فروش مانتو عمده زنانه تهران تبدیل شد. تعهد به تولید انواع مانتوها و پوشاک زنانه در قالب استفاده از زیباترین طرح‌ها و مرغوب‌ترین متریال‌ها، رفته‌رفته موجب شد تا دیگر فضای کاری موجود، جوابگوی حجم سفارشات گسترده سازمان‌ها و مراکز فروش خرد و عمده پوشاک زنانه نباشد؛ بنابراین در سال 1397، دومین کارگاه تولیدی مجموعه کیمک نیز رسما افتتاح شد.

 

در آخرین سال‌های دهه 1390 شمسی، مدیران مجموعه کیمک تصمیم گرفتند که خود به‌صورت مستقیم، به فروش عمده مانتو و پوشاک زنانه مثل انواع کاپشن زنانه عمده مثل کاپشن اور زنانه عمده ، کاپشن کراپی عمده زنانه بپردازند؛ بنابراین با اقدامات هوشمندانه کارشناسان، استقبال ویژه بانوان از کیفیت محصولات و البته تنوع و قیمت‌های عالی محصولات این مجموعه، فروشگاه کیمک فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. پروسه گسترش مجموعه‌های تولید و فروش کیمک، آن‌چنان پیشرفت داشته‌است که امروزه بالغ‌بر 100 نفر به‌صورت مستقیم و 50 نفر به‌صورت غیرمستقیم، با این مجموعه همکاری دارند.

 

مهم‌ترین مزایای فروشگاه مانتو کیمک؛ برترین مرکز فروش مانتو عمده زنانه

فروشگاه کیمک که به‌عنوان یکی از برترین مراکز تولید و فروش مانتو عمده زنانه و سایر البسه مخصوص بانوان مثل شومیز عمده شناخته می‌شود، از ویژگی‌های متعددی بهره می‌برد و به همین دلیل، توانسته‌است نام خود را در ذهن و قلب بسیاری از مخاطبان حک کند. برخی از این ویژگی‌های جذاب عبارت‌اند از:

 

  • تضمین کمترین قیمت: محصولات باکیفیت تولیدی فروشگاه کیمک، همواره دارای بهترین قیمت ممکن هستند.
  • امکان مرجوع کردن کالاها: یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فروشگاه کیمک، امکان عودت دادن مبلغ خرید به مشتریان گرامی به‌شمار می‌رود. درصورت یافتن قیمت‌های ارزان‌تر و البته عدم رضایت از کیفیت کالا، تا 3 روز امکان برگشت دادن محصول خریداری‌شده را خواهید داشت.
  • امکان فروش مانتو عمده زنانه به مشتریان: در پی تولید هرروزه بیش از 1000 عدد مانتو و سایر البسه زنانه، فروشگاه کیمک شرایط خریدهای عمده را برای مخاطبان خود مهیا کرده‌است.
  • کیفیت دوخت ویژه: محصولات تولیدی این برند معتبر، بی‌شک از کیفیت دوخت بالایی بهره می‌برند؛ همچنین به لطف استفاده از بهترین پارچه‌ها و متریال‌ها، همواره شاهد دوام کارکردی بالای مانتوهای کیمک خواهیم بود.
  • بهره‌گیری از الگوها و طرح‌های نوین: طراحان زبده مجموعه کیمک در کنار توجه به نیازها و سلایق مشتریان خود، توجه ویژه‌ای نیز به جذاب‌ترین طرح‌ها و مدل‌های روز جهان دارند.
  • تنوع گسترده پوشاک: تولید طیف گسترده‌ای از مانتوها، کت‌وشلوارها، شومیزها، کاپشن و پافرها، همواره در دستور کار طراحان حرفه‌ای مجموعه کمیک قرار گرفته‌است؛ به‌خصوص این مجموعه درزمینه طراحی انواع مانتوهای باکیفیت و خاص، پیشتاز محسوب می‌شود.

 

ارسال سریع سفارشات در بازه‌های زمانی 1 الی 3 روزه، از دیگر ویژگی‌های مهم این مجموعه معتبر به‌شمار می‌رود.

کیمک مانتو، بهترین مرجع فروش مانتو عمده زنانه

طراحی انواع مانتوهای جذاب توسط مجموعه کیمک

مجموعه کیمک که در زمره بهترین مراکز تولید و فروش مانتو عمده زنانه در ایران جای دارد، همواره با پیاده‌سازی طرح‌های نیازسنجی دقیق و آشنایی با سلایق متنوع کاربران، دست به طراحی و تولید ده‌ها نوع مختلف از چشم‌نوازترین مانتوها زده‌است. دسته‌بندی‌های متنوع مانتو‌های تولیدی این مرکز فروش آنلاین مانتو عمده زنانه، عبارت‌اند از:

 

  1. مانتو بهاری
  2. مانتو تابستانی
  3. مانتو پاییزی
  4. مانتو زمستانی
  5. مانتو نخی
  6. ست مانتوشلوار کارگو
  7. مانتو کفتان
  8. شومیزهای خاص
  9. کت‌وشلوار مانتویی
  10. وست دوتیکه
  11. مانتوهای محرمی.

 

در ادامه، به بررسی برخی از مدل‌های فوق که توسط مجموعه معتبر کیمک تولید و عرضه می‌شوند، خواهیم پرداخت.

 

مانتوهای کفتان جذاب

بانوان در پی رجوع به وب‌سایت کیمک که معتبرترین مرکز فروش مانتو عمده زنانه در ایران است، قطعا از مشاهده انواع مانتو کفتان لذت خواهند برد. جالب است بدانید که در زمان‌های قدیم، خانواده‌های بزرگ، اصیل و سرمایه‌دار، از مانتوهای کفتان پرتزئین و با ظاهر بسیار تجملاتی استفاده می‌کردند، اما امروزه این نوع مانتوها، با ظاهر به‌مراتب ساده‌تری طراحی می‌شوند. مانتوهای کفتان کیمک باتوجه‌به تن‌خور راحت و ساختار خاصشان، افراد را از پوشیدن لباس‌های ضخیم و متعدد در زیر این البسه، معاف می‌کنند.

 

فروش مانتو عمده زنانه زمستانی

مانتوهای زمستانی عمدتا برای محافظت از سلامت افراد دربرابر سرمای استخوان‌سوز سه‌ماهه پایان سال، از طرح‌های بسته و پارچه‌های ضخیمی بهره می‌برند. این نکته در مجموعه کیمک نیز به‌عنوان اصلی‌ترین معیار دوخت مانتوهای زمستانی موردتوجه قرار گرفته‌ و از پارچه‌هایی نظیر کتان‌های دو و چندین لایه، پشم، کنف‌های ریزحفره، پلی‌استر و... برای تولید محصولات این فصل استفاده می‌شود. البته این مجموعه در کنار توجه به شرایط آب‌وهوایی، از صدها طرح خاص و متنوع برای تولید مانتوهای زمستانی خود بهره می‌برد.

 

ست مانتوشلوار کارگو کیمک

ست‌های مانتوشلوار کارگو که به‌خصوص موردتوجه بانوان قدبلند قرار می‌گیرند، معمولا از پارچه‌های مختلفی همچون کتان، کرپ مازراتی و نخی تولید می‌شوند. این ست‌ها که قد نسبتا کوتاه و تن‌خور گشادی دارند، مناسب برای فصل بهار و تابستان هستند.

کیمک مانتو، بهترین مرجع فروش مانتو عمده زنانه

پشتیبانی کامل از فروش آنلاین مانتو عمده زنانه توسط کارشناسان کیمک

همان‌گونه که پیش‌تر نیز عنوان داشتیم، وجود پارامترهای متعددی نظیر ارسال رایگان سفارشات بیشتر از 30 میلیون تومان، تنوع بسیار بالای انواع البسه بانوان، امکان پرداخت از طریق درگاه امن، تضمین بهترین قیمت انواع مانتوهای عمده، قابلیت مرجوع کردن سفارشات در صورت عدم رضایت، بهره‌گیری از کیفیت دوخت بالا و البته ارسال سریع محصولات خریداری‌شده به سراسر نقاط کشور، موجب شده‌است تا فروشگاه معتبر کیمک (kimakmanto.com) به انتخاب اول بسیاری از بانوان ایرانی تبدیل شود.

 

علاوه‌بر فروش عمده مانتوهای زنانه، مجموعه کیمک در عرضه عمده سایر پوشاک خاص بانوان نظیر شومیز، تک کت زنانه عمده، کت‌وشلوار نخی زنانه، کاپشن زنانه، کاپشن اور، پافر، هودی، دورس زنانه و... نیز پیشتاز است. البته چنانچه در رابطه با قیمت فروش مانتو عمده زنانه و شرایط خرید سایر پوشاک زنانه با سوالات متعددی مواجه هستید، می‌توانید روی پشتیبانی دقیق این مجموعه حساب کنید و با کارشناسان زبده فروشگاه کیمک تماس حاصل بفرمایید.

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.