2024/10/18
۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
پیشنهادات ما
خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران سریال خانواده انتخابی

خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران سریال خانواده انتخابی

سریال خانواده انتخابی مجموعه جذاب کره ای است که اطلاعات لازم درباره آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال خانواده انتخابی یکی از مجموعه های کره ای است که توانسته نظر مثبت تعداد زیادی از مخاطبان را جلب کند. خلاصه داستان، بازیگران و اطلاعات دیگر درباره این سریال را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال خانواده انتخابی

داستان سریال خانواده انتخابی درباره سه نفر به نام های “سان ها”، “جو وون” و “هه جون” است که نسبت خونی و خانوادگی با هم ندارند اما بسیار صمیمی هستند و از بچگی با هم بزرگ شدند. 

سان ها و هه جون در بزرگسالی تصمیم گرفتند هر طور شده خانواده های واقعی خود را پیدا کنند. آنها بعد از ۱۰ سال دوباره یکدیگر را ملاقات می کنند.

عکسی از سریال خانواده انتخابی

سریال کره ای خانواده انتخابی چند قسمت است

خانواده انتخابی به کارگردانی کیم سونگ هو تولید سال ۲۰۲۴ است که در کشور کره جنوبی با استقبال مخاطبان همراه شد و در کشورهای مختلف به صورت نمایش خانگی راه یافت. در زمان تنظیم این مطلب چهار قسمت از این سریال پخش شده اما هنوز پخش آن ادامه دارد و بر اساس برخی اخبار غیررسمی به نظر می رسد این مجموعه کره ای حدود ۲۵ قسمت باشد.

عکسی از سریال خانواده انتخابی

بازیگران سریال خانواده انتخابی 

در سریال کره ای خانواده انتخابی هوانگ این یوپ در نقش کیم سان ها و جونگ چه یون در نقش یون جو وون بازی کرده اند.
همچنین به هیون سونگ در نقش کانگ هه جون، چوی وون یونگ در نقش یون جونگ جه و چوی مو سونگ در نقش کیم ده ووک از دیگر بازیگران آن هستند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.