2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مردی 5 سال بعد از قتل همسر،  پسرش را کشت

مردی 5 سال بعد از قتل همسر، پسرش را کشت

مردی که 5 سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود چندماه بعد از آزادی از زندان که در پی اعلام رضایت فرزندانش اتفاق افتاده بود پسر نوجوانش را به قتل رساند.

دوات آنلاین-مردی که 5 سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود چندماه بعد از آزادی از زندان که در پی اعلام رضایت فرزندانش اتفاق افتاده بود پسر نوجوانش را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار ما، متهم که مردی معتاد به شیشه است،  چهار سال قبل از حادثه، در پی درگیری‌ که با همسرش داشت او را به قتل رساند. گزارش این قتل را دختری نوجوان به ماموران داد و به آنها گفت پدرش با چنگال به جان برادرش افتاد و او را کشت . زمانی که مأموران به خانه این دختر رسیدند متوجه شدند کار از کار گذشته و پسر نوجوانی به نام شروین جانش را از دست داده ‌است. بهنام پدر این نوجوان که متهم به قتل است،  در محل بازداشت شد و در همان لحظه نیز به قتل پسرش اعتراف کرد

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران متهم را به اداره آگاهی منتقل کردند. ابتدا دختر نوجوان که موضوع را به پلیس گزارش داده‌ بود، مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: نیمه‌شب بود و همه ما خوابیده ‌بودیم، من صدایی شنیدم؛ صدایی مثل شکستن چیزی. از خواب بیدار شدم و فکر کردم خواب دیده‌ام. به آشپزخانه رفتم یک لیوان آب خوردم و برگشتم که بخوابم یک‌دفعه دیدم پدرم برادرم را روی زمین خوابانده و سرش را زیر مبل کرده و با دستانش گلوی او را فشار می‌دهد. به سمت پدرم حمله کردم و سعی کردم برادرم را از او جدا کنم، نتوانستم، او من را به گوشه‌ای پرت کرد وقتی بلند شدم دیدم پدرم با چنگال به گلوی برادرم می‌کوبد، از خانه بیرون رفتم و فریاد زدم و کمک خواستم کسی جلو نیامد، همه از پدرم می‌ترسیدند. به پلیس خبر دادم و بعد هم به عمه و عمویم زنگ زدم آنها حرفم را باور نکردند و گفتند تو اشتباه می‌کنی حتما خواب دیده‌ای. وقتی مأموران رسیدند، پدرم برادرم را کشته ‌بود. 

این دختر گفت: چهار سال قبل پدرم با مادرم درگیر شد و او را به قتل رساند. بعد به ما گفت از کرده‌اش پشیمان است و ما هم او را بخشیدیم چون پدرمان بود و دوستش داشتیم اما حالا او برادرم را هم کشته است. 

بعد از گفته‌های این دختر،  متهم مورد بازجویی قرار گرفت. او ابتدا مدعی شد پسرش قصد انتقام‌گیری از او را داشت ‌ و به‌همین‌دلیل هم دست به این کار زده‌ است اما بعد مدعی شد چون شیشه کشیده‌ بود، متوجه رفتارش نشده‌ است.

 با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای  رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. این پرونده در شعبه ١٠ مورد رسیدگی قرار گرفت. با توجه به اینکه متهم پدر مقتول بود بنابراین قصاص در مورد او متنفی بود و نماینده دادستان برای او درخواست مجازات قانونی کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او اعتراف کرد تصور می‌کرده پسرش که در زمان قتل مادرش کمتر از 10 سال داشت حالا که بزرگ شده قصد انتقام گیری داشته است.

متهم گفت:مادرم پیر بود و پسرم مرتب او را اذیت می‌کرد و من هم فکر می‌کردم چون من همسرم را کشته‌ام حالا پسرم می‌خواهد از من انتقام بگیرد. دیگران هم به من گفته‌ بودند یک روز این پسر انتقام می‌گیرد و به خاطر همین هم مادر پیر تو را اذیت می‌کند. من بچه‌هایم را دوست داشتم اما همیشه فکر می‌کردم پسرم قصد انتقام‌گیری دارد.

متهم در مورد اینکه چطور پسرش را کشت گفت: دستانم را روی گلوی او گذاشتم و فشار دادم البته چنگال هم داشتم به گلوی پسرم نزدم اما آن را دستم گرفته بودم که اگر مردم جلو آمدند آنها را تهدید کنم.

با پایان جلسه رسیدگی هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.