2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل زن جوان بعد از آزار شیطانی

قتل زن جوان بعد از آزار شیطانی

چند روزی بود که با زن جوان آشنا شده بودم وسوسه ارتباط با او رهایم نمی‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم به بهانه نشان دادن ساختمان او را به آنجا بکشانم و نقشه‌ام را عملی کنم.

دوات آنلاین -مرد تبهکار که با کشاندن زن جوان به ساختمان نیمه کاره وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به داخل چاه انداخته بود با تأیید حکم اعدامش بزودی پای چوبه دار خواهد رفت.

 

به نوشته روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 88 به‌دنبال پیدا شدن جسد زنی جوان از درون چاه یک ساختمان نیمه کاره آغاز شد.

 

ساعت 15 روز بیست و نهم آذر سال 88 بود که کارگران ساختمانی نیمه کاره واقع در جهان شهر کرج هنگام کار متوجه شدند داخل چاه مانعی وجود دارد به همین خاطر یکی از کارگران وارد چاه شد تا موضوع را بررسی کند اما با جسد زن جوان رو به رو شد.

 

بدین ترتیب بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. پس از بیرون کشیدن جسد به دستور بازپرس جنایی جنازه زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد نخستین معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد وی در اثر خفگی جان باخته است همچنین در گزارش دیگری مشخص شد این زن تحت آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

 

بدنبال شناسایی هویت این زن به‌نام فریبا خیلی زود تحقیقات کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت کلید خورد.

 

در نخستین گام کارآگاهان از محل کشف جسد شروع به تحقیقات میدانی کردند. صاحب ساختمان گفت: ما قرار است در اینجا یک تالار پذیرایی بسازیم و مدتی است که کارگران سرگرم کار هستند اما چند روز قبل یکی از کارگران به نام احمد 27 ساله پیش من آمد و گفت دستمزدم را تسویه کن چون می‌خواهم از اینجا بروم من هم پولش را دادم و رفت.

 

اعتراف به جنایت

به دنبال اظهارات صاحب ساختمان احمد خیلی زود شناسایی و دستگیر شد. وی که در اولین اظهارات خود منکر هر گونه اطلاع از قتل فریبا بود پس از بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز جنایت خود را برملا کرد.

 

وی گفت: چند روزی بود که با زن جوانی به نام فریبا آشنا شده بودم وسوسه ارتباط با او رهایم نمی‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم به بهانه نشان دادن ساختمان تالار او را به آنجا بکشانم و نقشه‌ام را عملی کنم اما وقتی دیدم او رضایت ندارد با تهدید و زور به او تعرض کردم و بعد از ترس اینکه شکایت کند و گرفتار شوم او را با روسری‌اش خفه کردم و جسدش را داخل چاه ساختمان انداختم. فردای همان روز از صاحبکار خواستم تا دستمزدم را بدهد و فرار کردم.

 

بدنبال اظهارات این مرد جنایتکار کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد و تجاوز به عنف صادر شد و متهم دردادگاه کیفری یک استان البرز تحت محاکمه قرار گرفت و با درخواست اولیای دم وی به اتهام قتل عمد به قصاص و به خاطر تجاوز به اعدام محکوم شد.

 

با گذشت 11 سال از این ماجرا از آنجا که اولیای دم توان پرداخت تفاضل دیه برای اجرای حکم قصاص را نداشتند این حکم اجرا نشد اما حکم اعدام وی به جرم تعرض تنفیذ شد و این مرد جنایتکار بزودی پای چوبه دار خواهد رفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.