2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
اعتراف به قتل در پاتوق مواد فروشان

اعتراف به قتل در پاتوق مواد فروشان

متهم: مقتول پاتوق را قرق کرده بود و می‌گفت سرقفلی آنجا متعلق به او است و اگر هم کسی بخواهد آنجا مواد بفروشد باید به او باج بدهد. من هم او ا کشتم.

دوات آنلاین -مرد مواد فروشی که دو سال قبل در درگیری رقیب قاچاق فروشش را در پاتوق مواد فروشان به قتل رسانده‌بود اعتراف کرد.

 

به نوشته روزنامه جوان عصر سی‌ام مهر‌سال‌۹۷ بود که به مأموران پلیس تهران خبر رسید چند مرد درگیری خونینی را در پاتوق مواد فروشان نزدیکی ترمینال جنوب رقم زده‌اند. بررسی‌های مأموران پلیس در محل حادثه نشان داد لحظاتی قبل دو برادر با مرد جوانی که همگی از خلافکاران هستند درگیر شده‌اند که در جریان آن مرد جوان زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

 

پس از این مأموران برای تحقیق به بیمارستان رفتند که دریافتند مرد جوان که بهبود نام دارد به کام مرگ رفته است.

 

در حالی که مأموران پلیس به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران دو برادر را دستگیر کرده بود، پزشکی قانونی علت مرگ بهبود را مصرف مواد اعلام کرد و بدین ترتیب دوبرادر با گذاشتن وثیقه آزاد شدند.

 

پس از این خانواده اولیای‌دم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند و در نهایت چند روز قبل تیم هفت نفره پزشکی قانونی اعلام کرد بهبود بر اثر ضربه جسم سخت به سرش به قتل رسیده است.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس دو برادر را دوباره بازداشت کردند که مشخص شد یکی از آن‌ها به نام بهمن روز حادثه مقتول را با ضربات آجر به قتل رسانده است.

 

اعترافات متهم

صبح دیروز قاتل برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به قتل بهبود اعتراف کرد. وی گفت: بهبود خلافکار بود و در پاتوق مواد می‌فروخت و رقیب من و برادرم بود. او پاتوق را قرق کرده بود و می‌گفت سرقفلی آنجا متعلق به او است و اگر هم کسی بخواهد آنجا مواد بفروشد باید به او باج بدهد. از طرفی من و برادرم نیز معتاد بودیم و مواد هم می‌فروختیم و به همین خاطر چند باری با او درگیر شده بودیم. روز حادثه وقتی به پاتوق رفتم، دیدم بهبود با برادرم درگیر شده است و به او می‌گوید که حق ندارد در پاتوق او مواد بفروشد. او برادرم را کتک زد که من هم پاره آجری برداشتم و با آن ضرباتی به سرش زدم.

 

متهم پس از اعتراف به قتل برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس شعبه‌پنجم در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.