2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل زن مورد علاقه به خاطر كیف پر از پول

قتل زن مورد علاقه به خاطر كیف پر از پول

متهم در بازجویی‌ها گفته بود: چشمم به یک كیف پر از پول در كمد او افتاد،وسوسه شدم كه مرضیه را بكشم وكیف را سرقت كنم.برای همین با دستانم گلوی مرضیه را فشار دادم و او را خفه كردم.

دوات آنلاین-دیدن كیف پر از پول زن مورد علاقه تنها انگیزه مرد جوان برای قتل او بود. متهم كه با بخشش اولیای دم از قصاص نجات پیدا كرد، روز گذشته در دادگاه به لحاظ جنبه عمومی جرم محاكمه شد.

 

به گزارش جام‌جم، آبان سال 94 رسیدگی به پرونده قتل زن جوان به نام مرضیه با كشف جسد او توسط فرزندش در خانه شان در محله مجیدیه تهران آغاز شد.

 

تحقیقات اولیه حاكی از آن بود كه زن جوان بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است. ماموران در اولین قدم برای یافتن ردی از قاتل،آخرین تماس‌های مرضیه را بررسی كردند و متوجه شدند با فردی ناشناس به نام بهادر ارتباط داشته است و مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر شد.

 

بهادر در همان برخورد اولیه با پلیس به قتل زن جوان اقرار كرد و گفت: از مدتی قبل با مرضیه ارتباط داشتم و به هم علاقه پیدا كرده بودیم.روز حادثه به خانه اش رفته بودم اما از قبل نقشه قتل او را نداشتم.وقتی چشمم به یک كیف پر از پول در كمد او افتاد،وسوسه شدم كه مرضیه را بكشم وكیف را سرقت كنم.برای همین با دستانم گلوی مرضیه را فشار دادم و او را خفه كردم و گوشی تلفن همراه مرضیه و كیف را كه مبلغ چهار میلیون و نیم پول در آن بود سرقت كردم.

 

با اقرار صریح متهم، پرونده با صدور كیفرخواست به اتهام مباشرت در قتل عمدی برای بهادر، به شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده، مادر و پدر و فرزند مرضیه به عنوان اولیای دم در دادگاه گفتند در صورتی كه متهم دیه را تهیه كند، از قصاص او گذشت می‌كنند.

 

متهم هم در دادگاه بر خلاف اقرار قبلی خود اتهامش را انكار كرد و سناریوی جدیدی مطرح كرد و گفت:من اتهامم را قبول ندارم. یكی از دوستانم به نام شهروز چند باری با گوشی تلفن همراه من به مقتول زنگ زده بود.روز حادثه به من گفت یك نفر می‌خواهد یخچالش را از طبقه اول خانه‌اش به طبقه دوم منتقل كنیم. من هم برای كمک با شهروز همراه شدم و به خانه مرضیه كه رسیدیم، متوجه شدم شهروز و مرضیه از قبل همدیگر را می‌شناختند.اما من او را نمی‌شناختم.وقتی یک لحظه از اتاق خارج شدم و برگشتم، دیدم شهروز آن زن را خفه كرده است. تهدیدم كرد اگر چیزی به كسی بگویم من را می‌كشد.بعد پسرم را گروگان گرفت و گفت اگر قتل را گردن نگیرم پسرم را می‌كشد.برای همین من به دروغ به قتل اعتراف كردم.الان شهروز فرار كرده و به تركیه رفته است.

 

قضات دادگاه بعد از مشورت متهم را به قصاص محكوم كردند.اما بعد از صدور حكم، بهادر توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب و از قصاص نجات پیدا كند.

 

متهم روز گذشته در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران به لحاظ جنبه عمومی جرم محاكمه شد و در دفاع از خود گفت: همان‌طور كه در جلسه قبل گفتم من بی‌گناه بودم و شهروز مرتكب قتل شد.اما چاره‌ای جز جلب رضایت اولیای دم نداشتم چون محكوم شده بودم.از دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات دارم.

 

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.