2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
داماد، متهم تعرض به خواهرزن

داماد، متهم تعرض به خواهرزن

داماد جوان هرچند مدعی بود که به خواهرزنش تعرض نکرده‌است اما وقتی آزمایشات پزشکی قانونی ادعای خواهرزن جوان او را تایید کرد او بازداشت شد.

دوات آنلاین-دختر جوان که مدعی است شوهرخواهرش او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌است از دادگاه برای متهم درخواست اشد مجازات کرد.

 

این دختر جوان چند ماه قبل شکایتی علیه شوهرخواهرش ارائه داد و مدعی شد از سوی مرد جوان مورد آزار قرار گرفته است.

 

این دختر گفت: من با خواهرم ارتباط خیلی خوبی داشتم و به همین خاطر هم بعد از ازدواجش به خانه او خیلی رفت و آمد می‌کردم. یک روز شوهرخواهرم روی من چاقو کشید و در خلوت به من تعرض کرد. من خیلی آشفته و ناراحت بودم اما نمی‌دانستم این موضوع را چطور به دیگران بگویم. بعد از چند روز تصمیم گرفتم سکوت کنم تا زندگی خواهرم هم به خطر نیفتند.

 

شاکی ادامه داد: مدتی بعد شوهرخواهرم یکبار دیگر با تهدید به من تعرض کرد. او بارها این کار را کرد و در خانه پدرم هم به من تعرض کرد. او با چاقو هربار من را تهدید و وادارم می‌کرد به خواسته‌اش تن دهم اما دیگر خسته‌ شده ام و نمی‌خواهم این وضعیت ادامه پیدا کند. ب

 

ا توجه به شکایتی که دختر جوان مطرح کرد متخصصان پزشکی قانونی از سوی دادگاه موظف به بررسی موضوع شدند.آنها بعد از معاینه دختر جوان ادعای او را تایید کرده و گفتند آثار تعرض روی بدن دختر جوان وجود دارد .

 

هرچند مرد جوان در ابتدا ادعای خواهرزنش را رد کرده‌ب ود اما بعد مجبور به اعتراف شد .

 

صبح روز دوشنبه  آخرین دفاعیات متهم در شعبه 12 مطرح شد. او گفت: من اتهام تجاوز را قبول ندارم و آزمایشات دی ان ای و نظریه پزشکی قانونی را هم قبول ندارم من به زور تجاوز نکردم.

 

دختر شاکی هم گفت: این مرد زندگی من و خواهرم را سیاه کرد. هردوی ما دچار بحران روحی‌ شده‌ایم و من درخواست مجازات دارم.

 

در نهایت دادگاه برای صدور رای وارد شور شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.