2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تعرض به دختران جوان با خوراندن آبمیوه مسموم

تعرض به دختران جوان با خوراندن آبمیوه مسموم

وقتی آبمیوه را خوردم بیهوش شدم. بعد از به هوش آمدنم فهمیدم که راننده از من فیلم سیاه تهیه کرده است. او با نشان‌دادن فیلم‌ها تهدیدم کرد که اگر سراغ پلیس بروم، فیلم سیاه را منتشر کرده و آبرویم را می‌برد.

دوات آنلاین -مرد شیطان صفت بعد از اغفال دختران و زنان جوان آنان را بیهوش می کرد و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد. این مرد اموال طعمه هایش را نیز به سرقت می برد.

 

به نوشته شهروند این پرونده به دو ماه پیش برمی‌گردد. مدیر اخراجی یکی از ادارات دولتی تصمیم گرفت از دختران سوءاستفاده و آنها را سرکیسه کند. این پرونده با شکایت نخستین شاکی پیش‌روی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی پایتخت قرار گرفت. شاکی درباره جزئیات این ماجرای هولناک به قاضی دادسرا گفت: «چند وقت قبل به‌عنوان مسافر سوار یک خودرو شدم. در بین راه راننده سر صحبت را باز کرد و گفت مهندس و برج‌ساز است. او شماره تماسم را گرفت و بعد از چندین بار صحبت‌کردن گفت که به من علاقه‌مند شده و از من خواستگاری کرد.

 

او گفت 10سال قبل از همسرش جدا شده و حالا می‌خواهد با من زندگی تازه‌ای را شروع کند. من هم حرف‌هایش را باور کردم و به خواستگاری‌اش جواب مثبت دادم. قرار شد به‌زودی عقد کنیم. او یک خانه اجاره کرد. من هم فرش و تلویزیون خودم را به آنجا بردم. می‌خواستیم به‌زودی زندگی مشترک‌مان را آغاز کنیم. تا اینکه یک روز وقتی دو نفری آبمیوه خوردیم، من بیهوش شدم و دیگر متوجه هیچ‌چیز نشدم. وقتی به هوش آمدم صاحب‌خانه را بالای سرم دیدم. خبری از نامزدم نبود. تازه فهمیدم آن مرد خانه را به‌طور روزانه و مبله اجاره کرده بود. او فرش و تلویزیونم را همراه با کارت عابربانکم سرقت کرد. هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد.»

 

تعرض به دختر جوان

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و وقتی تجسس‌ها در این رابطه ادامه داشت، چند شکایت دیگر نیز مطرح شد. این‌بار ماموران دریافتند که متهم علاوه بر سرقت، دست به آزار و اذیت شاکیان نیز زده است. یکی دیگر از شاکیان، زن جوانی بود که به‌عنوان راننده تاکسی اینترنتی در یکی از سامانه‌های هوشمند کار می‌کرد. او در شکایتش گفت: «مدتی قبل متهم به‌عنوان مسافر سوار خودرویم شد و خواست او را به دماوند ببرم. من هم این کار را انجام دادم، اما در انتهای مسیر او به من آبمیوه تعارف کرد. وقتی آن را خوردم بیهوش شدم. بعد از به هوش آمدنم فهمیدم که راننده از من فیلم سیاه تهیه کرده است. او با نشان‌دادن فیلم‌ها تهدیدم کرد که اگر سراغ پلیس بروم، فیلم سیاه را منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. او پس از سرقت اموالم فراری شد.»

 

اعترافات مرد پلید

بعد از آن شاکیان دیگری نیز به پلیس مراجعه کردند و مشخص شد که متهم با کشاندن آنها به محیط‌های خلوت و خوراندن آبمیوه مسموم، دست به تعرض و سرقت از آنان زده و متواری شده است. تحقیقات به‌صورت گسترده در این‌خصوص ادامه یافت تا اینکه درنهایت مجرم از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد. او حتی هنگام دستگیری، مامور نیروی انتظامی را زیر گرفت که این مامور نیز زخمی شد.

 

متهم بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به جرم خود به پلیس گفت: «هفت سال مدیر یک اداره دولتی بودم. همسر اول و دومم از من جدا شدند. از طرفی پولم را خوردند و ورشکست شدم. به کلی آدم بدهکار بودم. به خاطر مشکلات مالی چند سال به زندان رفتم. همین مسأله باعث شد که از کارم اخراج شوم. وقتی آزاد شدم، نه کاری داشتم و نه پولی، برای همین تصمیم گرفتم دست به کلاهبرداری بزنم تا بتوانم پول خوبی به جیب بزنم. این نقشه را کشیدم و سر راه زنان قرار گرفتم و از آنها کلاهبرداری کردم. تا اینکه شناسایی و دستگیر شدم.»

 

با این اعترافات تحقیقات در این‌خصوص ادامه یافت و درنهایت قاضی پرونده دستور انتشار تصویر متهم را صادر کرد تا شاکیان احتمالی دیگر او نیز به دادسرا بروند و شکایت خود را مطرح کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.