2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعدام؛ مجازات آزار شیطانی دختر نوجوان

اعدام؛ مجازات آزار شیطانی دختر نوجوان

متهم: با دیدن دختران نوجوان وسوسه شدم. اسیر شیطان بودم، به همین خاطر با تهدید شوکری که خراب بود، شاکی را آزار دادم.

دوات آنلاین -مرد شیطان‌ صفتی که با همدستی دوستانش به دو دختر نوجوان در باغی نزدیکی ورامین تعرض کرده بود در دادگاه به اعدام محکوم شد، دو همدست متهم نیز هر کدام به 10سال حبس محکوم شدند.

 

اظهارات دختر نوجوان

به نوشته روزنامه جوان خرداد ماه سال 98، دختری 16ساله به نام نادیا در ورامین به اداره پلیس رفت و از مرد جوانی به نام بهروز به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام تورج آشنا شدم. مدتی به صورت پیامکی و در اینستاگرام باهم رابطه داشتیم تا اینکه او به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج داد. وقتی پیشنهادش را مطرح کرد گفتم سن کمی دارم و آماده ازدواج نیستم اما او دست‌بردار نبود. تورج هر روز تماس می‌گرفت و پیام می‌فرستاد تا مرا قانع کند با او ازدواج کنم اما قبول نمی‌کردم تا اینکه روزی برایم درددل کرد و خواست حالا که راضی به ازدواج نیستم، دختر دیگری را به او معرفی کنم. به او اعتماد کردم و با یکی از دوستانم به نام پریناز صحبت کردم. پریناز قبول کرد، به همین خاطر با تورج تماس گرفتم و درباره پریناز با او صحبت کردم.»

 

شاکی ادامه داد: «تورج بعد از شنیدن صحبت‌هایم از من خواست تا پریناز را ببیند، به همین خاطر با او قرار گذاشتم. آن روز تورج همراه یکی از دوستانش سر قرار آمد و من نیز همراه پریناز سوار ماشین آنها شدیم. ساعتی در خیابان‌ها گشتیم، سپس آنها ما را از ماشین پیاده کردند. همان جا قرار شد تورج بار دیگر دنبالمان بیاید تا پریناز را با مادرش آشنا کند. او گفت پریناز را برای ازدواج پسندیده است و اگر مادرش راضی شود می‌خواهد به خواستگاری‌اش برود.»

 

شاکی در حالی که گریه می‌کرد، گفت: «فردای آن روز تورج بار دیگر همراه دوستش ما را سوار ماشین کرد و فکر کردیم قرار است به خانه تورج برویم تا مادرش پریناز را ببیند. هنوز مسافت زیادی را نرفته بودیم که هر دوی آنها دست به چاقو شدند و ما را تهدید به مرگ کردند. از ترس ساکت شدیم و حرفی نزدیم. دو مرد جوان تغییر مسیر دادند و به باغی در قوچ‌حصار ورامین رفتند. وقتی وارد باغ شدیم تورج با دوست دیگرش به نام بهروز تماس گرفت و او هم به آنجا آمد.»

 

دختر نوجوان در حالی که صدایش می‌لرزید، گفت: «بهروز وقتی به باغ آمد مرا به زور به دستشویی برد و با شوکر تهدیدم کرد، سپس بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. با فریادهایم مرد میانسالی که در باغ بود وارد دستشویی شد که فکر کنم صاحب باغ بود. او وقتی ما را دید با تورج و دوستانش دعوا کرد و از آنها خواست باغ را ترک کنند. تورج با دیدن آن مرد بلافاصله همراه دوستانش سوار ماشین شدند و ما را هم سوار ماشین کردند تا مقابل مدرسه ببرند اما بین راه بهروز پریناز را نیز داخل ماشین آزار داد. آنها ما را تهدید کردند در این باره با کسی حرفی نزنیم، وگرنه ما را خواهند کشت. وقتی به خانه برگشتم مادرم تا مرا دید از پریشانی و اضطرابم پرسید که به او ماجرا را گفتم و برایش تعریف کردم اما دوستم از ترس سکوت کرده و تا حالا با کسی صحبتی نکرده است.»

 

با طرح این شکایت شاکی به پزشکی قانونی معرفی شد و با تأیید این ادعا از سوی کارشناسان، مأموران در اولین گام از تحقیقات خود صاحب باغ را که مرد میانسالی بود مورد تحقیق قرار دادند. با تحقیق مأموران از مرد میانسال، مرد شیطان‌صفت و دوستانش شناسایی و سپس هر سه متهم بازداشت شدند.

 

متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند اما همگی جرمشان را انکار کردند و مدعی شدند دختران نوجوان به میل خودشان وارد باغ شده بودند اما بنا به شواهد و قرائن موجود هر سه راهی زندان شدند و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

متهمان در دادگاه

سه متهم در اولین جلسه رسیدگی به پرونده که پشت درهای بسته در شعبه هفتم دادگاه تشکیل شد، حاضر شدند.

 

با اعلام رسمیت جلسه شاکی در جایگاه قرار گرفت و برای بهروز و دوستانش درخواست اشد مجازات کرد. او در ادامه گفت: «بهروز هنگام برگشت از باغ دوستم را داخل ماشین آزار داد اما او به خاطر آبرویش شکایتی نکرد. من و دوستم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداریم و برای متهمان درخواست اشد مجازات داریم.»

 

در ادامه تورج 19ساله در جایگاه قرار گرفت و گفت: «وقتی وارد باغ شدیم با بهروز تماس گرفتم تا به باغ بیاید اما از نیت شیطانی او اطلاعی نداشتم. وقتی او شاکی را به زور به دستشویی برد، توان مقابله با او را نداشتم و نتوانستم او را از نیتی که دارد منصرف کنم. حالا پشیمانم و از شاکی درخواست گذشت دارم.»

 

سپس دوست تورج نیز گفت: «آن روز به خواسته تورج وارد باغ شدم و از نیت آنها اطلاعی نداشتم. فکر کردم برای تفریح به باغ می‌رویم. در آزار دختران نوجوان نقشی نداشتم و بی‌گناهم.»

 

در آخر بهروز 30ساله در جایگاه ایستاد و در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت: «همسرم به تازگی وضع حمل کرده بود و در خانه پدرش بود، به همین خاطر مدتی بود که در خانه تنها بودم و این تنهایی مرا اذیت می‌کرد. روزی که تورج تماس گرفت و مرا به باغ دعوت کرد به آنجا رفتم و با دیدن دختران نوجوان وسوسه شدم. اسیر شیطان بودم، به همین خاطر با تهدید شوکری که خراب بود، شاکی را آزار دادم اما آزار شاکی در ماشین را قبول ندارم.»

 

متهم در حالی که گریه می‌کرد، گفت: «از کاری که کردم پشیمان هستم و باور کنید اسیر وسوسه شیطان شدم و حالت عادی نداشتم. از شاکی و دادگاه تقاضا دارم به خاطر فرزندم که تازه متولد شده است، مرا ببخشند.»

 

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد، سپس با توجه به اوراق پرونده و اقرارهای سه متهم، بهروز را به خاطر تجاوز به عنف به اعدام محکوم کرد. دو متهم دیگر نیز هر کدام به 10سال حبس محکوم شدند.

 

به این ترتیب مرد جوان با تأیید این حکم در آستانه مرگ قرار گرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.