2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چگونه برای انواع مدل چشم‌ها خط چشم مناسب و حرفه‌ای بکشیم

چگونه برای انواع مدل چشم‌ها خط چشم مناسب و حرفه‌ای بکشیم

در هنگام کشیدن خط چشم، پلک خود را نکشید. تنها با کمک دست آن را ثابت نگه دارید.

دوات آنلاین-خط چشم کشیدن برای خانم‌های جوان موضوع بسیار مهمی است و آنها باید در آرایش خود بسیار دقت کنند. زیر هر خط چشمی برای هر کسی مناسب نیست. راهنمای کامل کشیدن خط چشم برای انواع مدل چشم‌ها را در زیر بخوانید:

 

خط چشم مناسب چشم‌های پفدار

اگر چشم‌های پفداری دارید، باید با استفاده از خط چشم، پف چشم‌ها را از بین برده و پلک هایتان را بزرگتر نشان دهید. برای شروع، خط چشم مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را از وسط چشم به سمت بیرون بکشید. انتهای خط چشم خود را کمی خارج‌تر از خط اصلی چشم کشیده و حالت گربه‌ای شکل ایجاد کنید. در قسمت داخلی چشم، خط چشم را باریک‌تر کنید. به این ترتیب خط چشم شما حالت گربه‌ای خواهد داشت و توجهات را از پف پلک دور خواهد کرد.

 

خط چشم مناسب چشم‌های ریز

با داشتن چشم‌های ریز، احتمالا بخواهید که آن‌ها را درشت‌تر نشان دهید. نکته‌ای که در این مورد باید در نظر داشته باشید این است که با چشم‌های ریز، به هیچ عنوان داخل چشم خود را خط نکشید؛ چراکهاین کار باعث می‌شود چشم‌هایتان کوچکتر به نظر برسد. توصیه می‌کنیم که خط چشم خود را خیلی پهن نکشید و تعادل را حفظ کنید. همچنین گوشه‌های خط چشم را خارج از خط اصلی چشم بکشید تا چشمان شما کشیده به نظر برسد.

 

خط چشم مناسب چشم‌های درشت

اگر چشم‌های درشتی دارید، تبریک می‌گوییم! چشم‌های شما بهترین گزینه برای کشیدن خط چشم هستند. خط چشم‌های پهن و دنباله دار می‌توانند چشمان شما را بزرگ‌تر نیز نشان دهند. اگر فرم چشم‌های شما گرد است، خط چشم خود را به سمت بیرون کشیده و یا خط چشم‌های گربه‌ای را امتحان کنید تا چشم‌های شما کشیده به نظر برسند.

 

خط چشم مناسب چشم‌های گود

مدل خط چشم مناسب برای چشم‌های گود، خط چشم باریک است. قسمت‌های داخلی چشم را یک خط نازک کشیده و کمی آن را دنباله دار کنید. خط چشم‌های پهن، گودی چشم شما را بیشتر نمایان کرده و به طور کلی توصیه نمی‌شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زیر خط چشم خود، از سایه‌های تیره استفاده نکنید. زیرا این کار، باز هم گودی چشمان شما را بیشتر خواهد کرد.

 

خط چشم برای چشم‌های فاصله دار

اگر چشمان شما فاصله نسبتا زیادی با یکدیگر دارند، بهتر است در هنگام کشیدن خط چشم، تمرکز خود را بیشتر روی قسمت‌های داخلی چشم بگذارید. تیره کردن قسمت‌های داخلی چشم، تا حدی باعث ایجاد خطای دید گشته و فاصله چشمان شما را کمتر نشان خواهد داد. همچنین می‌توانید در قسمت داخلی چشم‌ها خط چشم بکشید. پیشنهاد می‌کنیم قسمت خارجی چشم‌ها را به صورت طبیعی کشیده و آن را بلندتر از خط مژه‌ها نکشید.

 

چند نکته کلی در مورد استفاده از خط چشم

۱. سعی کنید تا حد ممکن، داخل چشمان خود را خط چشم نکشید. زیرا باعث کوچک نشان دادن چشم‌ها می‌گردد.

 

۲. خط چشم خود را بیش از اندازه پهن نکنید. این کار، ماهیت اصلی خط چشم را از بین خواهد برد!

 

۳. خط چشم را بیش از اندازه خارج خط طبیعی چشم و مژه‌های خود نزنید و سعی کنید حالت طبیعی آن را حفظ کنید.

 

۴. در هنگام استفاده از خط چشم‌های مایع و ماژیکی، تمام دقت خود را به خرج دهید.

 

۵. پس از اینکه خط چشم خود را کشیدید و مطمئن شدید که کاملا خشک شده، از ریمل استفاده کنید.

 

۶. اگر قصد کشیدن خط چشم باریک و ظریفی دارید، از خط چشم‌های مایع یا ماژیکی نازک استفاده کنید.

 

۷. برای کشیدن خط چشم، تا حد ممکن به آیینه نزدیک شوید و این کار را به هیچ عنوان از دور انجام ندهید.

 

۸. در هنگام کشیدن خط چشم، پلک خود را نکشید. تنها با کمک دست آن را ثابت نگه دارید.

 

۹. اگر از سایه‌های غلیظ استفاده می‌کنید، خط چشم مدادی مناسب شما نخواهد بود؛ بهتر است از مدل‌های دیگر استفاده کنید.

 

۱۰. اگر در حین کشیدن خط چشم به هر دلیلی خط چشم تان خراب شد، برای پاک کردن آن از دست خالی استفاده نکنید! بلکه آن را با پاک کننده‌های آرایشی مناسب پاک کنید.

 

منبع: برترین ها

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.