2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مهم‌ترین نکات برای آرایش کردن در تابستان

مهم‌ترین نکات برای آرایش کردن در تابستان

گرما و رطوبت در تابستان با افزایش تعریق، آرایشتان را به هم می‌ریزد. انواع مختلف تثبیت‌کننده‌ها در بازار موجود است. بسته به نوع پوست یکی را انتخاب کنید تا آرایشتان سر جای خود بنشیند.

دوات آنلاین-دوام کوتاه مدت آرایش یکی از مشکلات مهم خانم‌ها برای شرکت در مجالس زنانه به خصوص در فصل تابستان است. این مشکل، برای بعضی خانم‌ها به قدری آزاردهنده است که عطای آرایش را به لقایش می بخشند. باید بدانیم آرایش در هرفصل ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای جذابیت چهره باید اصول آن رعایت شود. دراین مطلب قصد داریم ضمن برشمردن رایج‌ترین اشتباهات آرایشی در تابستان، نکته‌های مهمی را دراین باره ارائه کنیم. این مطلب خراسان را بخوانید تا در تابستان امسال از جذابیت چهره‌تان کم نشود.

 

1. استفاده نکردن یا به کارگیری زیرسازه، پایه آرایش یا به اصطلاح «پرایمر» نامناسب: پرایمرهای فاقد چربی، پرایمرهای بر پایه آب و پرایمرهای پشت چشم استفاده کنید.

2. کرم پودر نامناسب: از کرم پودر تیره استفاده کنید. اگر قصد تعویض کرم پودر را ندارید، با سایه تیره، براقی و درخشانی پوستتان را بگیرید.

3. نداشتن محصولات ضد آب: ریمل یا خط چشم ضد آب، در هنگام تعریق پخش نمی‌شود. پس باید درتابستان توجه ویژه ای به این محصولات داشته باشید.

4.  استفاده نکردن از مرطوب کننده: احتیاج نداشتن پوست به این ماده آرایشی در تابستان یک باورغلط و رایج است. حتی اگر پوستی چرب دارید، نباید مرطوب کننده را کنار بگذارید.

5. به کار نگرفتن تثبیت کننده‌ها: گرما و رطوبت در تابستان با افزایش تعریق، آرایشتان را به هم می‌ریزد. انواع مختلف تثبیت‌کننده‌ها در بازار موجود است. بسته به نوع پوست یکی را انتخاب کنید تا آرایشتان سر جای خود بنشیند.

6. آرایش جیغ و سنگین: در تابستان، این رنگ ها آن طور که انتظار دارید اجزای صورتتان را نشان نمی‌دهد. افزون براین، ترکیب عرق صورت  و رنگ های به کار گرفته شده چهره شما را بد جلوه می‌دهد.

7. استفاده از رژگونه کرمی: این مواد حاوی کرم نرم کننده هستند و در گرمای هوا پخش می‌شوند.

برای رسیدن به آرایش دلخواه و تکمیل زیبایی برای شرکت در مجالس زنانه  در تابستان، توصیه می کنیم نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 استفاده از رژ لب‌هایی که به رنگ لبتان نزدیک است.

 استفاده از رژ گونه رنگ آجری. اگر پوست خیلی چرب دارید رژگونه خشک و در غیر این صورت از رژگونه پودری استفاده کنید.

 در صورت عرق کردن در طول روز، از پنکک استفاده کنید.

 پنکک مات، برق ناشی از چربی پوست را خواهد گرفت.

 حتما قبل از آرایش و بعد از پاک کردن آن صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.