2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چگونه برق لب بزنیم

چگونه برق لب بزنیم

دوات آنلاین-برق لب یکی از محصولات آرایشی است و یاد گرفتن فوت و فن استفاده از آن برای حضور در مجالس زنانه  اصلا کار سختی نیست.

 

برق لب همراه با رژلب

آیا می دانستید که می توان برق لب های رنگی را همراه با رژ لب کشید؟ این کار نه تنها به رژلب شما جلوه می دهد بلکه درخشندگی و براقی خاصی به لب های تان می بخشد. پس ابتدا رژ لب موردعلاقه تان را بزنید و بعد با برق لب آن را درخشنده تر کنید.

 

از مرطوب کننده استفاده کنید

لب های خشک، لب های مناسبی برای رژلب و برق لب نیستند. پس قبل از هرچیز از مرطوب و لطیف بودن لب های خود اطمینان حاصل کنید. مالیدن یک لایه نازک مرطوب کننده قبل از مالیدن برق لب، بهترین راه برای فوق العاده به نظر رسیدن لب هایتان است. این یکی از ترفندهای اولیه زدن برق لب است.

 

از میانه‌ لب‌ها شروع کنید

این را می دانیم که باید رژ لب را روی قوس لب از چپ به راست کشید.

با برق لب تان یک نقطه درپرسش و پاسخت در وسط لب ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید.

 

تنها یک لایه‌ نازک بزنید

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند استفاده بیش از حد از برق لب برای پر نشان دادن لب های شان است.  برای براق و درخشنده کردن لب ها یک لایه نازک از برق لب هم کافی است.

 

بیش از اندازه برق لب نزنید

به یاد دارید که گفتیم یک لایه نازک برق لب بکشید؟ اگر استفاده هر روزه دارید می خواهید در تمام طول روز لب های تان براق باشد باید بیشتر به این نکته توجه داشته باشید.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.