2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال من یک مستاجرم از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال من یک مستاجرم از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

همه اطلاعاتی که درباره سریال طنز و تماشایی من یک مستاجرم باید بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال من یک مستاجرم یک کمدی بامزه است که اولین بار در زمان پخش بسیار پرطرفدار شد. این مجموعه اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. فیلمنامه این سریال را شادمهر راستین نوشته و کارگردان آن پریسا بخت ‌آور است.

 

کارنامه هنری پریسا بخت آور، همسر اصغر فرهادی

پریسا بخت آور، همسر اصغر فرهادی، متولد 24 مرداد سال 1351 است. او کارگردان چندان پرکاری نیست و فقط یک فیلم سینمایی را کارگدانی کرده که به احتمال زیاد آن را دیده اید: دایره زنگی.

 

بخت آور غیر از من یک مستاجرم 3 سریال دیگر هم در کارنامه خود دارد:

خاله سارا (۱۳۷۱)

یادداشت‌های کودکی (۱۳۸۰)

پشت کنکوری‌ها (۱۳۸۱)

عکسی از سریال من یک مستاجرم

خلاصه داستان سریال من یک مستاجرم

داستان یک پیرزن به نام زمانه خانم (با بازی کتایون امیرابراهیمی) است که دارای یک ساختمان پنج واحده درتهران است. او وقتی از خارج برمی گردد در فرودگاه با پسری به نام مسعود آشنا شده و مسعود او را تا خانه اش می رساند. در انجا معلوم می شود مباشر زمانه خانم خانه را اجاره داده است...

 

مسعود مباشر جدید می‌شود و به دنبال مستاجر برای خانه می‌گردد. اولین مستاجران ناصر و همسرش نیره هستند که ناصر، دوست مسعود و نیره از اقوام مسعود است. آنها به همراه دو زوج دیگر در خانه ساکن می‌شوند. مسعود هم برای اینکه در خانه بماند مجبور به ازدواج می‌شود.

 

خواهر زاده زمانه خانم با نام نیلوفر از خارج می‌آید و مسعود عاشق او می‌شود. از طرفی نصف خانه مال نیلوفر است و مستاجران باید خانه را خالی کنند و در آن زمان پدر ناصر از شهرستان می‌آید و ...

عکسی از سریال من یک مستاجرم

سریال من یک مستاجرم چند قسمت است

این مجموعه در 26 قسمت ساخته و اولین بار در سال 1383 از شبکه سه پخش شده بود.

عکسی از سریال من یک مستاجرم

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن را می توانید در ساعت های یک بامداد و 9 صبح تماشا کنید.

 

بازیگران سریال من یک مستاجرم

کتایون امیرابراهیمی، امیر جعفری، سعید آقاخانی، ریما رامین‌فر، نگار فروزنده، سپند امیرسلیمانی، بهاره رهنما، الهام چرخنده، آرش مجیدی، نیما تارخ، محسن قاضی مرادی، سروش خلیلی، مجید شهریاری، نورا هاشمی، جواد عزتی، فرشید نوابی و رضا بنفشه خواه بازیگران سریال من یک مستاجرم هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.