2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال در خانه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال در خانه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه آنچه درباره سریال در خانه باید بدانید از تعداد قسمت ها، بازیگران، ساعت پخش و تکرار تا خلاصه داستان را می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -شبکه آی فیلم تکرار سریال در خانه را در جدول پخش قرار داده است. این مجموعه به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام تولید سال ۱۳۶۵ است.

 

خلاصه داستان سریال در خانه

داستان سریال در خانه درباره ماجراهای روزمره زندگی سه پسربچه به نام‌های جواد، محسن و مرتضی است. خانوادهٔ جواد، در خانهٔ عزیز خانم (با بازی شهلا ریاحی) مستأجرند. محسن و پدرش آقای خورشیدی (با بازی اکبر عبدی) هم همسایهٔ دیوار به دیوارشان هستند. عزیز خانم یک طوطی سخنگو به نام فندق دارد. 
مرتضی پسرخالهٔ علی، از شهرستان آمده تا مدتی با آن‌ها زندگی کند و شیطنت‌های این سه کودک و واکنش‌های بزرگترها، محور اصلی داستان‌های هر قسمت را تشکیل می‌دهد.

عکس سریال در خانه

تعداد قسمت های سریال در خانه 

این مجموعه که اولین بار از شبکه دو پخش شد و در زمان خودش به شدت مورد توجه قرار گرفت در ۱۵ قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال در خانه را هر روز ساعت ۶ عصر پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های دو بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

 

بازیگران سریال در خانه

بازیگرانی چون زنده یاد شهلا ریاحی، اکبر عبدی، آرش محمودی، رویا افشار، اسماعیل پوررضا، بابک بادکوبه، محمد چراغعلی، اسماعیل محرابی، ابوالفضل قاسمی و عزیز هنرآموز در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.