2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال باغچه مینو چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال باغچه مینو چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

تکرار سریال طنز سریال باغچه مینو را که از شبکه آی فیلم پخش می شود، تماشا کنید و لحظات خوشی داشته باشید.

دوات آنلاین -سریال باغچه مینو از جمله مجموعه های طنز جذاب است که در سال 81 ساخته شد. رضا صفدری این سریال را کارگردانی کرده و مهراب قاسمخانی ، حمید برزگر و مینو فرشچی نوسیندگی آن را برعهده داشتند. تکرار این سریال از شبکه آی فیلم پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال باغچه مینو

داستان سریال طنز باغچه مینو درباره اهالی یک باغ بزرگ موروثی است در آن مراسم‌های مختلفی چون عزا و عروسی برگزار می‌کنند. این مراسم‌های مختلف و گاه و بیگاه متضاد، ماجراهای کمیک و جالبی را به وجود می‌آورد. هر قسمت این سریال موضوعی جداگانه دارد.

عکسی از سریال باغچه مینو

تعداد قسمت های سریال باغچه مینو

این سریال که تهیه‌کنندگی محمد کاشانی اولین بار از شبکه 3 پخش شد در 69 قسمت ساخته شده است و در زمان اولین پخش به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی ها هر شب به تماشای آن می نشستند.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم باغچه مینو را هر روز ساعت 4 بعد از ظهر پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 12 شب و 8 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال باغچه مینو

بازیگران سریال باغچه مینو

فتحعلی اویسی، بیژن بنفشه‌خواه، رضا داوودنژاد، سیدجواد رضویان، طیبه ابراهیم، زهره صفوی، رابعه اسکویی، سیاوش چراغی‌پور، سوسن مقصودلو، زهرا داوودنژاد و پرند زاهدی در این سریال بازی کرده اند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.