2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال زن بابا چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال زن بابا چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال طنز زن بابا را در جدول پخش قرار داده است. جزییات را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال زن بابا مجموعه ای طنز به کارگردانی سعید آقاخانی است که مرحوم سیروس گرجستانی نقش اصلی آن را برعهده دارد.  شما می توانید تکرار این سریال را که از شبکه آی فیلم پخش می شود، تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال زن بابا

داستان مجموعه زن بابا درباره ماجرای پیرمردی به‌ نام عزیز آقا است که بعد از مرگ همسرش با پسر کوچکش بهبود به تنهایی زندگی می‌کند. پسر او  تصمیم دارد تا با دختر دایی‌اش ازدواج کند ولی اختلافات خانوادگی مانع این کار می‌شود و کمک کردن به پدرش باعث خسته شدن بهبود می‌شود و برای تقسیم اموال پدر خود با سایر اعضای خانواده به مشکل بر می خورند.

عکسی از سریال زن بابا

تعداد قسمت های سریال زن بابا

سریال کمدی زن بابا که اولین بار در نوروز سال ۸۹ از شبکه سه پخش شد در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده است.
ساعت پخش و تکرار از آی فیلم
شبکه آی فیلم این سریال طنز را هر شب ساعت ۹ پخش می کند و اگر مایل بودید به تماشای تکرار آن بنشیند باید برای ساعت های  ۵ بامداد و یک ظهر روز بعد برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال زن بابا

بازیگران زن بابا 

زنده‌یاد سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصر نصیر، حدیث میرامینی، زنده یاد محمود بهرامی و شهین تسلیمی بازیگران این سریال هستند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.