2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
انتقام‌گیری از زنان بعد از طلاق همسر

انتقام‌گیری از زنان بعد از طلاق همسر

متهم اعتراف کرد با فریب زنان و دختران جوان به بهانه فروش دلارهای ارزان‌قیمت به آنها، سرشان كلاه گذاشته و از هر كدام 30 تا صد میلیون تومان كلاهبرداری كرده است.

دوات آنلاین-مرد طلافروش بعد از این‌كه شریكش به او خیانت كرد و همسرش طلاق گرفت، برای انتقام نقشه كلاهبرداری‌های سریالی از زنان را طراحی و اجرا كرد.

 

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آذر امسال خانم جوانی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد و پس از این شكایت، با دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای دستگیری مرد كلاهبردار آغاز شد.

 

زن شاكی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: چند هفته پیش به عنوان مسافر سوار خودروی پژو در یكی از محله‌های غرب تهران شدم تا به خانه‌ام درمحله دیگری بروم. مرد راننده مدعی شد كه می‌تواند برایم دلار هشت هزارتومانی بخرد. شماره‌اش را گرفتم و چند روز بعد به او زنگ زدم و قرار ملاقاتی در یكی از كافی‌شاپ‌های تهران با من گذاشت. او با حرف‌هایش مرا فریب داد و 30 میلیون تومان پس‌اندازم را به او دادم و قرار شد دو روز دیگر دلارهار را بگیرم. دو روز بعد به محل قرار رفتم اما او نیامد و متوجه كلاهبرداریش شدم.

 

 بعد از این شكایت، چهره‌نگاری از مرد كلاهبردار انجام شد و این در حالی بود كه زنان و دختران جوان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی تهران شكایت‌های مشابهی را مطرح  كردند. با تحقیق از این افراد معلوم شد كه آنها نیز فریب مرد چرب‌زبان و كلاهبردار را خورده‌اند و 30 تا صد میلیون تومان پولشان را از دست داده‌اند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد كه مرد كلاهبردار برای این‌كه اعتماد برخی از شاكیان را جلب كند حتی به آنها شمش‌های طلا به عنوان ضمانت داده كه بعد از فرارش زمانی كه شاكیان شمش‌های طلا را به نزد طلافروشان برده‌اند متوجه شدند شمش‌ها تقلبی و از جنس برنجی بوده و ارزش مالی آنچنانی ندارد.

 

با جمع‌بندی این اطلاعات بود كه معلوم شد تصویر متهم فراری با یك كلاهبردار سابقه‌دار به نام محمدرضا شباهت دارد. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. پاتوق‌های احتمالی وی زیر نظر گرفته شد تا این‌كه چند روز پیش زمانی كه قصد داشت تا سر قرار با زن دیگری برود و او را نقره‌داغ كند، شناسایی و در یكی از محله‌های جنوبی  تهران بازداشت شد.

 

 متهم 54 ساله با انتقال به پلیس آگاهی تهران اعتراف كرد كه با فریب زنان و دختران جوان به بهانه فروش دلارهای ارزان‌قیمت به آنها، سرشان كلاه گذاشته و از هر كدام 30 تا صد میلیون تومان كلاهبرداری كرده و حتی برای اطمینان به برخی از شاكیان شمش تقلبی به جای طلا داده است.

 

متهم در جریان تحقیقات گفت: طلافروشی داشتم، اما شریكم سرم كلاه گذاشت و فرار كرد. من هم به خاطر بدهی روانه زندان شدم. در مدتی كه در زندان بودم، همسرم غیابی طلاق گرفت. بعد از آزادی نتوانستم كار خوبی پیدا كنم و به خاطر حس انتقامی كه از زنان در وجودم بود، تصمیم به كلاهبرداری از آنها گرفتم. با پول‌های كلاهبرداری خوشگذرانی می‌كردم كه با شكایت شاكیان شناسایی و دستگیر شدم.

 

مرد میانسال با دستور بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.