2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ادعای تجاوز به زن جوان برای انتقام گیری از پزشک خوشنام

ادعای تجاوز به زن جوان برای انتقام گیری از پزشک خوشنام

2مرد با پرداخت 2میلیون تومان از زنی جوان خواستند پس از خروج از مطب این پزشک وانمود کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

دوات آنلاین -«زن جوان وقتی از مطب پزشک بیرون آمد شروع به فحاشی کرد و وانمود می‌کرد که پزشک به او تجاوز کرده است.» این بخشی از فیلمی است که 2مرد با همدستی این زن تهیه کرده بودند تا از پزشکی خوشنام انتقام بگیرند اما چند روز بعد ساختگی بودن این فیلم برملا شد و متهمان دستگیر شدند.

 

به نوشته همشهری، چند روز قبل فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد زن جوانی با داد و فریاد از مطب دکتری خارج شده و وانمود می‌کند این پزشک او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. آنطور که شواهد نشان می‌داد این فیلم در مطب پزشکی خوشنام در شهر سیرجان ضبط شده بود اما بررسی‌ها نشان می‌داد که ساختگی است. از سویی این پزشک نیز با طرح شکایت مدعی شد آن چیزی که در فیلم نشان داده شده به کلی کذب و برای انتقام‌گیری است. در این شرایط بود که پرونده در اختیار مأموران پلیس فتا قرار گرفته و تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

 

فیلم ساختگی

ماموران پلیس در همان تحقیقات مقدماتی موفق شدند زن جوان را دستگیر کنند. این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به ساختگی بودن فیلم اعتراف کرد و گفت 2مرد با پرداخت 2میلیون تومان از او خواسته‌اند پس از خروج از مطب این پزشک وانمود کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

او ادامه داد: چون مشکل مالی داشتم وقتی آنها چنین پیشنهادی به من دادند قبول کردم و به مطب دکتر رفتم.

 

سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس فتای استان کرمان در این‌باره گفت: به‌دنبال اعترافات این زن، 2متهم دیگر نیز دستگیر شدند و انگیزه خود از این کار را انتقام‌جویی از پزشک اعلام کردند. براساس این گزارش هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.