2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آزار دختر کند ذهن توسط پسر جوان

آزار دختر کند ذهن توسط پسر جوان

دختر جوان: امیر آن شب به من تعرض و گوشی تلفن همراه و گردنبندم را هم سرقت کرد. بعد هم من را به داخل شهر برد و کنار خیابان رها کرد و به دنبال کار خودش رفت.

دوات آنلاین-پسر افغان که متهم است دختری کند ذهن را آزار داده و گوشی تلفن همراه و گردنبند او را سرقت کرده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش جوان  تحقیقات پلیس تهران درباره پرونده یک سال قبل و با شکایت زنی سالخورده به جریان افتاد. او به پلیس خبر داد که نوه ۲۷ ساله اش که شهین نام دارد، گم شده است.

 

او توضیح داد نوه اش کندذهن است و از یک سال قبل به دنبال جدایی دختر و دامادش از هم، با او زندگی می کند. او در شرح گم شدن شهین گفت: روز قبل که به پارک رفته بود که ناگهان شهین ناپدید شد و نتوانستم او را پیدا کنی. شهین دختری کندذهن است که تنهایی از خانه بیرون نرفته بود و جایی را هم بلد نبود.

 

بازداشت متهم

با اطلاعاتی که پیرزن از شهین در اختیار پلیس گذاشت، تحقیقات برای پیدا کردن او به جریان افتاد. همچنین پویشی در شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن شهین شکل گرفت و عکس های او دست به دست شد.

 

ماموران پلیس در اولین گام، تماس های شهین را بررسی کردند و فهمیدند که او بعد از جدا شدن از مادر بزرگش با مردی افغان به نام امیر تماس داشته است.

 

ماموران با بررسی تماس های امیر توانستند همان شب او را در حالی که قصد داشت به مشهد سفر کند، در ترمینال جنوب شناسایی و دستگیر کنند.

 

امیر در اولین بازجویی ها گفت که از سرنوشت شهین خبر ندارد، اما وقتی گوشی تلفن همراه شهین در وسایل او کشف شد گفت با شهین در پارک آشنا شده است. بعد شهین را به کارخانه ای در پاکدشت برده و بعد از آن هم او را نزدیک خانه مادربزرگش رها کرده و دیگر از او خبری ندارد.

 

کمک یک شهروند

سه روز بعد از ماجرا و در حالی که تحقیقات ادامه داشت. مردی به پلیس خبر داد که شهین را داخل یکی از پارک های شهر دیده است. او گفت  عکس شهین را در شبکه های اجتماعی دیده و هنگامی که از پارک عبور می کرده او را دیده که روی یکی از نیمکت ها نشسته بود.

 

با نشانی هایی که این شهروند در اختیار پلیس گذاشت، ماموران راهی محل شدند و شهین را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

گزارش پزشکی قانونی آثار کبودی را در نقاط مختلف بدن شهین و همچنین مورد آزار گرفتن او تأیید کرد.

 

با کامل شدن تحقیقات در این باره امیر به اتهام آزار دادن شهین و سرقت گوشی تلفن همراه و گردنبند او مجرم شناخته و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در جلسه دادگاه

ابتدای جلسه دختر کند ذهن در جایگاه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: یک روز همراه مادر بزرگی به پارک رفتم و آنجا پسری افغان خودش را به من رساند و شماره تلفنش را به من داد. من از پارک خارج شدم و با آن پسر که خودش را امیر معرفی کرده بود، تماس گرفتم. امیر گفت که می خواهد به مشهد برود و از من خواست که همراهش بروم. گفتم او باید به خواستگاری ام بیاید و با من ازدواج کند تا بتوانم همراهش بروم. به هر حال او من را فریب داد و با خودش به کارخانه ای در پاکدشت برد و گفت که می خواهد در کارخانه مشغول کار شود. امیر با مدیر کارخانه حرف زد و او اتاقی در اختیارمان گذاشت که شب را استراحت کردیم. امیر آن شب به من تعرض و گوشی تلفن همراه و گردنبندم را هم سرقت کرد. بعد هم من را به داخل شهر برد و کنار خیابان رها کرد و به دنبال کار خودش رفت.

 

دختر کندذهن در حالی که می لرزید، ادامه داد: من گرسنه بودم و جایی برای رفتن هم نداشتم. از خانواده ام هم خجالت می کشیدم تا اینکه پسری سراغم آمد و گفت که نانوا است. من ماجرای گم شدنم را به او گفتم. آن پسر هم من را به نانوایی برد و جایی در اختیارم گذاشت که شب را ماندم. به من قول داد که کمک کند و من را به خانواده‌ام برساند. من از اینکه خانواده ام کتکم بزنند، ترسیدم برای همین از نانوایی فرار کردم و به پارک رفت. در پارک دو پسر جوان سراغم آمدند و علت ناراحتی‌ام را سؤال کردند. من ماجرا را برایشان توضیح دادم. آنها خیلی ناراحت شدند و گفتند که کمک می کنند و امیر را پیدا و او را تنبیه می کنند. یکی از آنها من را به خانه مجردی اش برد و به من رسیدگی کرد. من سه شب را در خانه آن پسر بودم و روزها را به پارک می رفتم تا اینکه ماموران سراغم آمدند و من را تحویل خانواده ام دادند.

 

دختر جوان گفت من از امیر شکایت دارم و می خواهم که به خاطر رفتار بدی که با من داشته به شدت مجازات شوند.

 

درخواست مجازات برای پسر افغان

در ادامه مادر بزرگ شهین در جایگاه ایستاد و گفت: من از امیر شکایت دارم و از دادگاه می خواهم که او مجازات شود اما از سه پسری که به نوه‌ام پناده دادند شکایتی ندارم.

 

شاکی ادامه داد: شهین سه شب را بیرون خانه سپری کرد و برای پیدا کردن او همه خانواده را بسیج کردیم. عکس های شهین در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد تا اینکه با کمک مردی رهگذر شهین پیدا شد. او گفته بود که شهین را دیده که وارد خانه ای شده و بعد به پارک رفته است. ما کنار آن خانه کشیک دادیم که شهین از خانه خارج شد و به پارک رفت و توانستیم او را به این صورت پیدا کنیم.

 

اظهارات متهم

در ادامه متهم افغان در جایگاه قرار گرفت و گفت: من به صورت غیرقانونی به ایران آمدم و در مشهد زندگی می کردم. مدتی بود که برای پیدا کردن کار به تهران آمده بودم و در پارک بود که با شهین آشنا شدم. بعد با هم تلفنی حرف زدیم و به او گفتم که می خواهم به مشهد بروم. بعد او را به کارخانه ای در پاکدشت بردم و به مدیر آنجا گفتم که شهین نامزدم است. مدیر کارخانه هم اتاقی در اختیارمان گذاشت. فردای آن روز هم شهین را نزدیک خانه مادربزرگش رها کردم. چون نمی خواست همراه به مشهد بیاید.

 

متهم گفت: من گردنبند و گوشی او را سرقت نکردم، بلکه شهین همه را در اختیارم گذاشت تا بفروشم و برایش غذا بخرم.

 

هیئت قضایی بعد از ختم جلسه وارد شور شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.