2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مرد شیطان صفت فراری به دام افتاد

مرد شیطان صفت فراری به دام افتاد

این مرد دختری را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود اما بعد از مرخصی گرفتن از زندان فراری شد.

دوات آنلاین -مرد شیطان صفت که با فاصله گرفتن از  اعدام موفق شده بود با سپردن وثیقه از زندان فرار کند، بار دیگر به دام پلیس افتاد.

 

به نوشته روزنامه جوان، فروردین سال ۹۰ دختر جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از مرد آشنایی به اتهام آدم ربایی و  آزار و اذیت شکایت کرد.

 

وی گفت: مدتی است پسر جوانی به نام شهباز که در محله ما زندگی می کند مزاحم من می شود. ساعتی قبل برای انجام کاری از خانه مان بیرون آمدم و داخل خیابان منتظر تاکسی بودم که شهباز با تهدید چاقو مرا ربود و به خانه ای برد. او مرا به زور آزار داد و تهدید کرد اگر شکایت کنم صورتم را با چاقو خط خطی می کند و بعد هم مرا رها کرد.

 

دستگیری متهم

با شکایت دختر جوان شهباز تحت تعقیب قرار گرفت، اما بررسی ها نشان داد متهم به مکان نامعلومی گریخته است. در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید پسر جوانی با مشخصات شهباز در درگیری شرکت داشته و هنگام فرار با شلیک ماموران کلانتری بازداشت شده است.

 

بدین ترتیب شهباز به اداره آگاهی منتقل و مشخص شد وی همان متهم فراری است که دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. متهم در بازجویی ها جرم خود را انکار کرد، اما با توجه به دلایل و مدارک، کیفرخواست وی به جرم آدم ربایی و آزار و اذیت صادر و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

 

صدور حکم

وی مدتی بعد در شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با نظر هیئت قضایی به اعدام و زندان محکوم شد. بدین ترتیب متهم راهی زندان شد و در آنجا توبه نامه ای را به دادگاه فرستاد، اما قاضی دادگاه توبه نامه وی را قبول نکرد.

 

پس از این متهم دومین توبه نامه خود را نوشت و برای کمیسیون عفو و بخشودگی فرستاد اما این بار هم مورد قبول قرار نگرفت. در حالی که وی در یک قدمی چوبه دار قرار داشت.

 

سال ۹۸ پرونده متهم بار دیگر بررسی و این بار درخواست وی مورد موافقت قرار گرفت و حکم اعدام به حبس ابد تغییر کرد. در حالی که متهم بیمار بود و در زندان تحت درمان قرار داشت از دادگاه دوباره درخواست بخشش کرد که این بار حبس ابد وی به ۳۰سال زندان تغییر کرد.

 

متهم بهار سال ۹۹ به خاطر بیماری اش با گذاشتن وثیقه از زندان مرخصی یک ماه گرفت تا پیگیری درمان بیماری اش بیرون از زندان باشد. اما پس از اتمام مرخصی اش به زندان برنگشت و فراری شد.

 

در چنین شرایطی متهم دوباره تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل مأموران متهم را پس از دو سال فرار در مخفیگاهش شناسایی کردند و به دام انداختند.

 

متهم پس از دستگیری به دستور دادیار شعبه اجرای احکام برای سپری کردن حکمش روانه زندان شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.