2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مجازات اعدام برای 2 مرد شیطان صفت

مجازات اعدام برای 2 مرد شیطان صفت

دو مرد شیطان صفت در پرونده هایی جداگانه دختری جوان و پسربچه ای کم سن و سال را مورد تعرض قرار دادند.

دوات آنلاین -دو مرد شیطان صفت که در دو پرونده جداگانه یک دختر مسافر و پسر نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند با حکم دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند.

 

آزار شیطانی دختر 20 ساله

به گزارش  جام جم، نخستین پرونده مربوط به راننده ای است که با ربودن دختر ۲۰ ساله ای او را در دخمه ا ی شیطانی مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

مرد شیطان صفت برای این که دختر جوان از او شکایت نکند، مدعی شده بود از صحنه آزار و اذیت او فیلم گرفته است.

 

رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال گذشته و با شکایت دختر ۲۰ ساله در پلیس آگاهی قرچک آغاز شد. این دختر در شکایت خود به مأموران گفت: یک روز ظهر از خانه مان در قرچک خارج شده و قصد رفتن به متروی شهرری را داشتم . سوار خودروی پرایدی شدم که در میانه راه راننده سر صحبت را با من باز کرد. وقتی به سؤال های او جوابی ندادم، عصبانی شد و به من فحش داد و در ماشین را قفل کرد. راننده سپس به من حمله کرد و سرم را زیر صندلی برد و بعد هم به پارکینگ خانه ای مخروبه رفت و در آنجا به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. تهدید کرد از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفته و اگر شکایت کنم، فیلم را پخش می کند. بعد از اقدام شیطانی اش، مرا در حاشیه جاده ورامین از ماشین بیرون انداخت.

 

پس از این شکایت، مأموران تحقیقات خود را ک ا آغاز کرده و با تأیید آزار و اذیت او از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، راننده شیطان صفت دستگیر شد.

 

مرد جوان در جریان تحقیقات مدعی شد دختر جوان را نمی شناسد. در ادامه راننده جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و اظهار کرد: آن روز به دختر جوان گفتم می خواهم بچه ام را به درمانگاه ببرم تا واکسن بزند. به همین دلیل مسیرم را عوض کردم تا به سمت درمانگاه بروم اما این دختر ترسید و از ماشین پیاده شد. حالا نمیدانم چرا چنین شکایتی را مطرح کرده است.

 

قضات با توجه به این که شواهد موجود در پرونده، خلاف ادعای مرد راننده را نشان می داد، او را به اعدام محکوم کردند.

 

آزار پسربچه

دومین متهم ، مرد جوانی بود که پسربچه ای را در مغازه اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

 

روز حادثه، این پسربچه برای خرید سرکه به مغازه متهم رفته بود که مغازه دار با تهدید، او را به گوشه ای خلوت از مغازه برد و در آنجا نقشه سیاه خود را اجرا کرد. پس از شکایت خانواده پسربچه، متهم ۲۷ ساله دستگیر و در تحقیقات منکر آزار و اذیت شد اما پرونده اش برای رسیدگی به شعبه۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

 

در جلسه رسیدگی به این پرونده، پدر پسربچه در شکایت خود گفت: وقتی متوجه ماجرا شدم به مقابل سوپرمارکت متهم رفتم اما او به  رویم قمه کشید و مرا زخمی کرد، اگر او  پسرم را آزار   نداده چنین کاری نمی کرد.

 

در حالی که متهم منکر آزار و اذیت این پسربچه بود. قضات با توجه به گزارش پزشکی قانونی متهم را به اعدام را محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.