2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعدام به جرم تجاوز به دختر16 ساله

اعدام به جرم تجاوز به دختر16 ساله

این جوان پس از آن بازداشت شد که پدر دختر قربانی روزها در اطراف محل حادثه پرسه زد و متوجه شد جوان موتور سوار به زنی حمله‌کرده‌ است.

دوات آنلاین-دیوان عالی کشور حکم اعدام جوانی را که به دختری نوجوان حمله کرده و او را مورد تجاوز قرار داده بود تایید قرار کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان پس از آن بازداشت شد که پدر دختر  روزها در اطراف محل حادثه پرسه زد و سرانجام متوجه شد پسری موتور سوار به زنی حمله‌کرده‌ است. او بعد از نجات زن جوان پلیس را برای بازداشت جوان متجاوز خبر کرد.  

 

 پانزدهم مرداد ماه96 مرد میانسالی همراه دختر 16ساله اش  به نام کتایون به  پلیس آگاهی رفت و از پسری که دخترش را آزار داده بود شکایت کرد.

 

دختر نوجوان در تشریح ماجرا گفت: عصر بود که از مترو پیاده شدم تا به خانه مان بروم اما همان موقع یک پسر جوان با موتور راهم را بست. او مرا به داخل جوی آب هل دادو به من تجاوز کرد.

 

به دنبال شکایت دختر نوجوان تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شد. چند روز بعد پدر دختر نوجوان به ماموران خبر داد مرد متجاوز را شناسایی کرده‌ است.

 

وی گفت: چند روزی بود در حوالی مترو پرسه می زدم تا شاید پسر جوان را شناسایی کنم روز حادثه با  پسر جوانی روبه  رو شدم که با موتور در همان حوالی پرسه می‌زد. او را تعقیب کردم و متوجه شدم مزاحم یک زن جوان  شده و سعی دارد او را به داخل جوی آب هل دهد.

 

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و پسر 19 ساله افغان را بازداشت کردند. پسر جوان به تجاوز به دختر نوجوان اعتراف کرد و گفت  از حالت عادی خارج و مرتکب این جرم شد. او ادعا کرد ابتدا فقط قصد سرقت داشت.

 

وقتی نظریه پزشکی قانونی تجاوز به عنف را تایید کرد، دو شاکی دیگر نیز شناسایی شدند. یکی از آنها گفت: پسر جوان مرا به داخل جوی آب هل داد. او مرا تهدید کرد تا سرو صدا نکنم. اما وقتی مقاومت مرا دید پیراهنی  را که همراه داشت دور گردنم پیچید تا مرا خفه کند. من تسلیم خواسته شوم او شدم. پسر جوان تهدیدم کرد تا زمانی که سوت نزده از جوی آب خارج نشوم. بالاخره او مرا رها کرد و من از داخل جوی آب بیرون آمدم. ابتدا از ترس آبرویم  شکایتی نکردم ولی  وقتی از طریق رسانه ها متوجه شدم وی دستگیر شده شکایتم را مطرح کردم.

 

 شاکی دیگر نیز گفت دقایقی را در جوی آب با پسر شیطان صفت گلاویز بوده و مقاومت کرده است.

 

با توجه به اینکه دو شاکی دیگر نتوانستند ادعای خود را ثابت کنند پرونده در خصوص تجاوز به عنف دختر 16 ساله در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

این دختر  گفت:  این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است. در این مدت خانواده ام مبلغ زیادی هزینه کرده اند تا بتوانم به زندگی عادی برگردم. من حتی برای بیرون رفتن از خانه ام ترس و وحشت دارم. زندگی‌ام تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌توانم درس بخوانم و اضطراب دارم.

 

سپس متهم گفت:من این دختر را آزار نداده ام اما قبول دارم از او سرقت کرده ام.

 

این متهم وقتی با اصرار خانواده شاکی برای اعدام روبه رو شد به پای آنها افتاد و خواست تا او را ببخشند.

 

با رد این درخواست از سوی شاکی و خانواده اش قضات دادگاه وارد شور شدند و پسر افغان را به اعدام،10سال زندان و 74ضربه شلاق محکوم کردند.این حکم مورد اعتراض مرد جوان قرار گرفت اما از سوی دیوان عالی کشور اعتراض او رد و حکم اعدام تایید شد.

 

اکنون پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به دادسرای جنایی تهران فرستاده شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.