2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
عاملان تجاوز به دختر جوان به اعدام محکوم شدند

عاملان تجاوز به دختر جوان به اعدام محکوم شدند

دختر جوان بعد از دوستی تلگرامی با یکی از این پسران در دام آنها افتاد.

دوات آنلاین -دو مرد شرور که به اتهام تعرض به دختری جوان بازداشت شده‌اند محاکمه و به اعدام محکوم شدند.

 

به نوشته روزنامه جوان  اردیبهشت سال‌۹۷، دختر ۱۸ ساله به نام فرانک همراه مادرش به اداره پلیس رفت و از دو مرد جوان به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرد.

 

طرح شکایت

او در توضیح گفت: مدتی قبل در تلگرام با پسر جوانی به نام شهرام آشنا شدم و بعد از مدتی در فلکه دوم تهرانپارس قرار ملاقات گذاشتیم. وقتی سر قرار رفتم شهرام خواست به یک سفره خانه برویم، اما قبل از آن گفت باید منتظر دایی‌اش به نام معین باشیم تا کفش‌هایش را با او عوض کند. چند دقیقه‌ای گذشت تا اینکه معین از راه رسید و ما سوار خودروی او شدیم. در مسیر بودیم که معین گفت او هم به سفره خانه می‌آید، اما لباس‌هایش مناسب نیست و باید آن‌ها را عوض کند.

 

دختر جوان ادامه داد: وقتی به خانه معین رسیدیم، او با ماشین وارد پارکینگ شد و در را با زدن ریموت بست. سپس با آسانسور به طبقه بالا رفتیم. من می‌خواستم مقابل در منتظر باشم که یکباره شهرام مرا به داخل خانه هل داد. همانجا متوجه نقشه شوم آن‌ها شدم به همین خاطر می‌خواستم فرار کنم که او مقابل در ایستاد و مانع فرارم شد. سپس معین سراغم آمد و مرا به شدت کتک زد.

 

شاکی در حالیکه به شدت گریه می‌کرد، گفت: معین تهدید کرد اگر داد و فریاد کنم چند نفر از دوستانش را هم به آنجا دعوت می‌کند، سپس بدون توجه به التماس‌هایم آزارم داد. او حتی قصد داشت مرا خفه کند، اما منصرف شد و بعد از سرقت اموالم شهرام سراغم آمد و....

 

با طرح این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد تا اینکه با تأیید ادعای شاکی از سوی کارشناسان شهرام شناسایی و بازداشت شد. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و به جرمش با همدستی دوستش اعتراف کرد.

 

با ثبت اظهارات متهم، معین ۴۰‌ساله که دارای چند سابقه کیفری بود در حالی بازداشت شد که مأموران در بازرسی از مخفیگاه وی اموال مسروقه شاکی به همراه شناسنامه دختر جوانی به نام سارا را کشف کردند.

 

متهم در خصوص شناسنامه مدعی شد آن را از دست‌فروش‌های میدان شوش گرفته است، اما در روند تحقیقات مشخص شد او مدتی قبل دختر جوان دیگری به نام سارا را نیز به دام انداخته و او را مورد اذیت و آزار قرار داده است. به این ترتیب سارا مورد تحقیق قرار گرفت، اما گفت از متهم شکایتی ندارد. به این ترتیب پرونده با شکایت فرانک در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت.

 

در دادگاه

ابتدای جلسه شاکی درخواست اشد مجازات کرد. در ادامه شهرام در جایگاه ایستاد و گفت: معین چند سالی از من بزرگتر بود و با هم دوست بودیم، اما برای جلب اعتماد شاکی به دروغ او را دایی خودم معرفی کرده‌بودم. آخرین بار در خانه استراحت می‌کردم که معین تماس گرفت و خواست فرانک را به خانه‌اش ببرم. او تهدید کرد اگر این کار را نکنم مزاحم خانواده‌ام می‌شود. معین سابقه دار بود به همین خاطر از ترس قبول کردم و بعد از آشنایی در فضای مجازی، شاکی را به بهانه‌ای به خانه معین بردم.

 

متهم ادامه داد: وقتی مقابل خانه معین رسیدیم، شاکی را به زور داخل خانه بردم. ابتدا معین او را آزار داد سپس با شمشیر سراغم آمد و تهدید کرد من هم باید شریک جرمش باشم. پشیمانم و درخواست گذشت دارم. سپس دیگر متهم نیز با اقرار به جرمش بعد از آخرین دفاع، درخواست گذشت کرد. در پایان هیئت قضایی معین را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به خاطر آدم‌ربایی به هشت‌سال حبس و به خاطر سرقت اموال شاکی به سه سال حبس و ۷۴‌ضربه شلاق محکوم کرد. شهرام نیز به اعدام و هشت‌سال حبس محکوم شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.