2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعدام عامل تجاوز به زن بی پناه

اعدام عامل تجاوز به زن بی پناه

نخستین جوانی که شاکی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود چندی پیش بازداشت و به زندان منتقل شد و قرار است به زودی محاکمه شود.

دوات آنلاین-مرد آزارگر در زندان رجایی شهر کرج، پای چوبه دار رفت و پرونده زندگی‌اش بسته شد.

 

به گزارش جام جم. این زندانی اعدامی، مردی به نام امیر بود که به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت زن جوانی در زندان رجایی شهر کرج به سر می برد. ماجرای جنایت سیاه او باشکایت زنی اوایل بهار سال ۹۶ فاش شد.

 

شاكی به افسر تحقیق گفت: حوالی میدان خراسان منتظر تاکسی بودم كه یك خودروی پژوی 405 مقابلم توقف کرد. نشانی ام را گفتم و سوار شدم. راننده تغییر مسیر داد و مرا به زمان‌آباد در اطراف تهران برد. او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از سرقت پول و وسایلم مرا از خودرویش بیرون انداخت و از محل دور شد.

 

وی افزود: کنار جاده شروع به دویدن کردم و كمك می خواستم تا این که در آن تاریکی شب خودرویی با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. ماجرا را به آنها گفتم و خواستم مرا به نزدیكترین كلانترى ببرند. آنها مرا به یک دامداری بردند و یکی از آنها که دوستش او را امیر صدا میزد کتکم زد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در حالی که بدحال شده بودم مرا کنار خیابانی رها کردند و متواری شدند.

 

در ادامه آن دو متهم بازداشت شدند. امیر به آزار و اذیت اعتراف کرد و همدستش منکر جرایمش شد. آنها در شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. امیر بابت آدم ربایی به 15 سال حبس و به خاطر آزار و اذیت به اعدام محکوم و همدستش تبرئه شد.

 

با تایید حکم اعدام امیر او با گذشت دو سال از جنایت سیاهی که مرتکب شده بود در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد. این در حالی است که نخستین جوانی که شاکی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود چندی پیش بازداشت و به زندان منتقل شد و قرار است به زودی محاکمه شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.