2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طلافروش متجاوز اعدام شد

طلافروش متجاوز اعدام شد

متهم: مدتی قبل کیف دستی من که حاوی این فیلمها بود سرقت شد و گمان می‌کنم کیف‌قاپی که کیف مرا دزدیده‌ پس از دیدن فیلم‌ها آنها را برای پلیس ارسال کرده است.

دوات آنلاین-کیف‌قاپی که فیلم‌هایی در مورد تجاوز یک مرد به چند نوجوان را به طور اتفاقی در یکی از سرقت‌هایش بدست آورده بود با ارسال فیلم‌ها برای پلیس زمینه کشف حقیقت و مجازات طلافروش را فراهم کرد. مرد طلافروش چند روز پیش به دار مجازات آویخته شد.

 

به گزارش دوات آنلاین اوایل آذر سال 96 فرد ناشناسی بسته‌ای حاوی چند سی‌دی را به پلیس آگاهی تهران ارسال کرد و کارآگاهان اداره آگاهی پس از بررسی سی‌دی‌ها با تصاویر عجیی روبرو شدند و دیدند در آن سی‌دی‌ها فیلم‌هایی از تجاوز یک مرد به پسران نوجوانی وجود دارد.

 

بنابراین تحقیقات برای شناسایی مرد متجاوز و قربانیان او آغاز شد. با توجه به تصاویری که بارها بازبینی شدند ماموران پی بردند محل آزار جایی شبیه کارگاه است که در یک زیرزمین واقع شده است.

 

در ادامه با بررسی مدارکی که همراه فیلم‌ها برای پلیس ارسال شده بود در نهایت به یک مظنون رسیدند و پس از تحقیقات میدانی مرد طلافروش را به عنوان متهم پرونده آزار چند نوجوان بازداشت کردند.

 

مرد طلافروش در آغاز بازجویی‌ها منکر اطلاع از موضوع تجاوزها شد اما وقتی فیلم تجاوز به پسران نوجوان را که چهره او به وضوح قابل تشخیص بود به  او نشان دادند چاره‌ای جز اعتراف به جرایم برایش باقی نماند و اقرار کرد طعمه‌های خود را از نوجوانان انتخاب می‌کرده و آنها را به بهانه کار و درآمد‌های وسوسه‌انگیز به زیر زمین خانه‌اش می‌کشانده است.

 

این مرد همچنین درباره نحوه افشا رازش به ماموران گفت: مدتی قبل کیف دستی من که حاوی مدارک و این سی‌دی‌‌های فیلم بود در خیابان از من سرقت شد و گمان می‌کنم کیف‌قاپی که کیف مرا دزدیده‌ است پس از دیدن فیلم‌ها آنها را برای پلیس ارسال کرده است.

 

این جرایم سیاه در حالی اتفاق می‌افتاد که قربانیان تصور می‌کردند قرار است به کارگاه طلاسازی مرد متجاوز بروند و در آنجا به‌طور ویژه امکان آموزش طلاسازی برایشان فراهم خواهد شد  اما در آنجا نه تنها خبری از کارگاه طلاسازی نبود بلکه مرد طلا ساز با استفاده از زور به آنها تجاوز می‌کرد و در حین این عمل غیر اخلاقی از آنها فیلم می‌گرفت و با استفاده از این فیلم‌ها آنها را مجبور به تمکین برای ادامه رابطه سیاه خود می‌کرد.

 

در پی به دست آمدن این نتایج کارآگاهان پلیس تحقیقات برای شناسایی قربانیان را شروع کردند اما نتیجه‌ای بدست نیامد. با این حال مدارک پرونده گویای اتهامات مرد طلاساز بود و در نهایت پرونده با قرار مجرمیت مرد طلافروش  به دادگاه ارسال شد.

 

سیزدهمین روز دی سال 96 مرد متجاوز مقابل قضات شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و در پایان محاکمه به اعدام محکوم شد. قضات شعبه 31 دیوان عالی کشور نیز حکم صادره را تایید کردند.

 

به این ترتیب این مرد پس از طی مراحل قانونی چند روز پیش به دار مجازات آویخته شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.