2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عکس‌های‌خصوصی دختردردست پسر پلید

عکس‌های‌خصوصی دختردردست پسر پلید

متهم: با این دختر در شبکه های اجتماعی ارتباط دوستانه برقرار کردم به طوری که مورد اعتماد وی قرار گرفتم و با اعتمادی که به من داشت تصاویر شخصی و خصوصی خود را برایم ارسال کرد.

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که با دستیابی به عکس‌های دختری جوان، قصد اخاذی از او را داشت، خبر داد و خاطر نشان کرد از جوانان می خواهیم در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک شدن به آنها را دارند اعتماد نکنند.

 

سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه خانمی به اداره پلیس که مدعی شده بود شخصی با انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، قصد تهدید و اخاذی از وی را داشته که باعث سلب آسایش وی شده‌ است، لذا با توجه به حساسیت موضوع، در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ یادگارنژاد افزود: با انجام تحقیقات فنی پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی به اداره پلیس انتقال داده شد.

 

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار، به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص نحوه دستیابی به اطلاعات شخصی شاکیه اذعان داشت مدتی قبل که با این دختر در شبکه های اجتماعی ارتباط دوستانه برقرار کردم به طوری که مورد اعتماد وی  قرار گرفتم و با اعتمادی که به من داشت تصاویر شخصی و خصوصی خود را برایم ارسال کرد که از این طریق قصد اخاذی از او را داشتم.

 

وی در پایان افزود: از شهروندان به ویژه خانم های جوان می خواهیم در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک شدن به آن‌ها را دارند اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی خود را برای آن‌ها ارسال نکنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.