2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
عروس عکس خصوصی مادرشوهر را منتشر کرد

عروس عکس خصوصی مادرشوهر را منتشر کرد

متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از این کار اختلافات قبلی با مادر شوهرش و انتقامجویی عنوان کرد.

دوات آنلاین -عروس کینه جو برای انتقام از خانواده شوهرش عکس‌های خصوصی آنها را در واتساپ منتشر کرد.

 

سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل زن میانسالی با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه اجتماعی واتساپ خبر داد و مدعی شد پس از شرکت در یک جشن عروسی تعدادی از عکس‌های خانوادگی و شخصی‌شان در واتساپ منتشر شده است. پس از اینکه پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب مرودشت به پلیس فتا فرستاده شد رسیدگی به موضوع برای شناسایی عامل انتشار عکس‌ها در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

بلافاصله با پیگیری‌های فنی کارشناسان پلیس فتا و سرنخ‌های به دست آمده در فضای مجازی، عامل انتشار تصاویر خصوصی شناسایی و مشخص شد متهم عروس شاکی است.

 

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه کارشناسان متهم را به پلیس فتا احضار کردند، عنوان داشت: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از این کار اختلافات قبلی با مادر شوهرش و انتقامجویی عنوان کرد.

 

سرهنگ زینلی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد: هیچ جرمی در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و فضای مجازی دستمایه انتقام و شوخی و غرض‌ورزی نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.