2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
برادرکشی در دعوا بر سر عکس های خصوصی همسر

برادرکشی در دعوا بر سر عکس های خصوصی همسر

برادرم مدعی بود عکس‌هایی که همسرش در مهمانی گرفته بود من به عمد در فضای مجازی منتشر کرده‌ام. او می‌گفت که من از یک هفته قبل که با همسرش درگیر شدم عکس‌های او را منتشر کرده‌ام.

دوات آنلاین -مرد جوانی که متهم است در جریان درگیری با برادرش وی را به قتل رسانده‌است با اعلام گذشت از سوی فرزندان برادرش بخشیده شد.

 

به نوشته روزنامه جوان ساعت یک بامداد شنبه ۱۹‌مهر سال قبل مأموران کلانتری‌۱۵۱ یافت‌آباد تلفنی به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند، مرد جوانی که شامگاه جمعه در درگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است بر اثر شدت جراحات و خونریزی به کام مرگ رفته است.

 

با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به بیمارستان رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد مرد ۲۸‌ساله‌ای به نام احمد روبه‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود.

 

بررسی‌ها حکایت از آن داشت مقتول چند ساعت قبل با برادر بزرگترش به نام حبیب در ساختمان در حال ساختی در خیابان تختی درگیری خونینی را رقم زده‌اند که در جریان آن هر دو برادر زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شوند که احمد فوت می‌کند، اما حبیب با تلاش پزشکان از مرگ نجات می‌یابد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شود.

 

اعتراف به قتل

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند انگیزه درگیری خونین دو برادر به خاطر انتشار عکس‌های زن مقتول در فیسبوک بوده که مقتول فکر می‌کرده برادر کوچکش آن را به عمد در فضای مجازی منتشر کرده است.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس پس از بهبودی نسبی حبیب به سراغ او رفتند و متهم نیز در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی بود زن برادرم با مادرم اختلاف داشت و به همین دلیل گاهی با هم درگیر می‌شدند. من خیلی تلاش کردم با وساطت آن‌ها را آشتی دهم و از زن برادرم نیز خواستم احترام مادرم را نگهدارد، اما او به سن و سال مادرم توجهی نداشت و با او بدرفتاری می‌کرد. یک هفته قبل زن برادرم دوباره با مادرم درگیر شد که این بار من به هواخواهی مادرم با او درگیر شدم و از آن روز به بعد زن برادرم از من کینه به دل گرفت و تلاش کرد بین من و برادرم را شکرآب کند.

 

انتشار عکس‌های خصوصی

وی ادامه داد: من کارگر ساختمانی هستم و شب حادثه محل کارم بودم که برادرم در حالی که عصبانی بود وارد ساختمان نیمه کاره شد. او شروع به داد و فریاد کرد که چرا من عکس‌های همسرش را در فیسبوک منتشر کرده‌ام. برادرم مدعی بود عکس‌هایی که همسرش در مهمانی گرفته بود من به عمد در فضای مجازی منتشر کرده‌ام. او می‌گفت که من از یک هفته قبل که با همسرش درگیر شدم عکس‌های او را منتشر کرده‌ام.

 

به او گفتم که عکس‌های همسرش از یک ماه قبل در بین دوستان و بستگان دست به دست می‌شود و من این کار را نکرده‌ام و از این موضوع هم ناراحت هستم، اما او حرف‌های مرا باور نمی‌کرد. هر چقدر تلاش کردم او را آرام کنم فایده‌ای نداشت که با قمه به من حمله کرد و ضربه‌ای محکم به من زد. سپس من برای دفاع از خودم به آشپزخانه رفتم و چاقوی میوه خوری برداشتم و به سویش پرتاب کردم که به قسمت حساس بدنش خورد و او را نقش بر زمین کرد.

 

وی در پایان گفت: من دوست نداشتم برادرم را که سه فرزند دارد به قتل برسانم و خودم را که پنج فرزند دارم گرفتار کنم و الان هم پشیمان هستم.

 

بخشش

قاتل پس از اعتراف و بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و در حالی تحقیقات تکمیلی پرونده وی در مراحل پایانی آن بود، مادر مقتول همراه سه فرزند مقتول صبح دیروز به دادسرای امور جنایی آمدند و رضایت نامه کتبی خود را تحویل قاضی شعبه سوم اجرای احکام دادند.

 

فرزندان مقتول اعلام کردند: عمویمان پشیمان است و گفته قصد قتل نداشته و ما هم به خاطر رضای خدا و فرزندان متهم تصمیم گرفتیم که عمویمان را ببخشیم.

 

بدین ترتیب متهم که با اقدام خداپسندانه اولیای‌دم از طناب دار نجات یافت به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.