2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
معرفی فیلم پولاریس، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی فیلم پولاریس، خلاصه داستان و بازیگران

فیلم پولاریس را ببینیم یا نه؟ موضوع آن چیست و غیر از بهرام رادان کدام هنرمندان در آن بازی کرده اند.

دوات آنلاین -فیلم پولاریس اولین ساخته سینمایی بلند سودابه مرادیان است که اکران بین المللی نیز داشته و به موفقیت های زیادی دست یافته است.

عکسی از فیلم پولاریس با بازی بهرام رادان

خلاصه داستان فیلم پولاریس

داستان پولاریس که در کالیفرنیا فیلمبرداری شده درباره دختری دورگه به نام باران است که عکاس جنگی است و در جنگ های عراق و افغانستان حضور داشته اما اکنون دچار اختلال روانی بعد از حادثه شده است.

 

در سوی دیگر داستان پوریا، پسری عاشق است که با فروش تمام اموالش به آمریکا مهاجرت می کند اما به مشکلاتی بر می خورد. علاوه بر این پسری آمریکایی به نام دانیال نیز در رابطه ای عاشقانه از عهده  عاشق عکاس خبری جنگ بودن برنمی آید و ...

عکسی از فیلم پولاریس با بازی بهرام رادان

بازیگران فیلم پولاریس

بهرام رادان، آلیشیا بچلدا ، کویی رایان مک لاگلن و الیزابت رم در فیلم پولاریس بازی کرده اند و رویا تیموریان نیز حضور افتخاری داشته است.

 

این فیلم تاکنون در چند کشور جهان به نمایش درآمده، در سال ۲۰۱۶ برنده بهترین فیلم جشنواره کالور سیتی لس آنجلس شد و در جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا نیز حضور داشت که در آن نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.