2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
خلاصه داستان و بازیگران فیلم قیف

خلاصه داستان و بازیگران فیلم قیف

اطلاعاتی که درباره فیلم کمدی قیف منتشر شده، در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم قیف یک کمدی جذاب و حاصل همکاری رضا عطاران و محسن امیریوسفی است که خیلی بی سر و صدا ساخته شد و به اکران رسید.

عکسی از فیلم قیف

فیلم قیف را محسن امیریوسفی کارگردانی کرده و نویسندگی آن برعهده رضا عطاران و محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی آن برعهده سعید ملکان بوده و سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

عکسی از فیلم قیف

داستان فیلم قیف

به نوشته فیلیمو، داستان فیلم قیف روایت ماجراهایی عاشقانه بین چند انسان و غیرانسان است که مدام در معرض خطر قرار می‌گیرد. در خلال این موقعیت‌ها، موضعی انتقادی هم به وضعیت جامعه دارد. قیف مخفف اسم شخصیت رضا عطاران است؛ کسی که از سیاره‌ای به نام هیرکانی به زمین آمده عاشق شده و سر سفر عقد نشسته این موجود فرازمینی اما گرفتار دشمنان قبیله خود هیرکینی ها میشود و نزدیک است که به شکل گربه درآید.

عکسی از فیلم قیف

بازیگران فیلم قیف

طبق اعلام روابط عمومی، این فیلم کمدی با هنرنمایی رضا عطاران ، فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیک خواه ، صدف اسپهبدی ، ویدا جوان ، تورج نصر ، محمود نظر علیان، علی باباجانی ، شبنم گودرزی ، حسین عابدینی ، حمید رضا دشتی و عباس جمشیدی فر ساخته شده است

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.