2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال کارآگاهان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال کارآگاهان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

اگر از علاقه مندان به سریال های پلیسی هستید مجموعه کارآگاهان را از دست ندهید. ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت های این مجموعه در این مطلب قید شده است.

دوات آنلاین -سریال کارآگاهان به کارگردانی حمید لبخنده تولید سال 1386 است که بر اساس داستان های واقعی ساخته شده است. شبکه آی فیلم تصمیم به بازپخش این مجموعه گرفته است.

عکسی از سریال کارآگاهان

خلاصه داستان سریال کارآگاهان

هر قسمت سریال کارآگاهان داستانی مجزا دارد. در این سریال  سرگرد احمد ثنایی، افسر عالی‌رتبه آگاهی است که با حضور سروان رحیمی، سروان صبا، ستوان بوشهری و ستوان منادی گروه تجسسی را تشکیل می‌دهد.سروان رحیمی، سابقه شغلی بالایی دارد و در آستانه بازنشستگی است، سروان صبا تنها افسر زن گروه است و نامزدش با شغل او به‌عنوان یک زن در دایره جنایی مخالف است. ستوان بوشهری و ستوان منادی نیز افسران جوانی هستند که به تازگی از شهرستان به تهران منتقل شده‌اند. پرونده‌های مختلفی به این گروه ارجاع داده می‌شود.

عکسی از سریال کارآگاهان

سریال کارآگاهان چند قسمت است

این سریال جذاب به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا و تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی اولین بار از شبکه سه پخش شد و در 18 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است.

عکسی از سریال کارآگاهان

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال کارآگاهان هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد است.

عکسی از سریال کارآگاهان

بازیگران سریال کارآگاهان

مهدی هاشمی، روشنک عجمیان، اکبر زنجانپور، کامران تفتی، شهرام ابراهیمی، رضا خندان، شهروز ابراهیمی‌فر، زهره فکورصبور، شراره رخام و مجید شهریاری بازیگران ثابت سریال کارآگاهان هستند و ما در هر قسمت شاهد حضور بازیگران مهمان نیز هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.